×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قایدی بازیکن بوشهری تیم فوتبال استقلال ایران ترک کرد تا وصول ملیاردی پرداخت بدهی باشگاه استقلال انجام شود و  پیشنهاد تیم قطری به باشگاه استقلال برای جذب مهدی قایدی بین ۳ تا ۳/۵ میلیون دلار است!

تصویری از سفر قایدی و شجاعیان در پرواز دبی همراه شریفیان(ایجنت) که پیوست شده است ……..

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ قایدی بهمراه داریوش شجاعیان ایران را ترک کردند، فواد شریفیان یکی از ایجنت های حوزه فوتبال قطر و اروپا هم نیز در این سفر حضور داشت!

این پیشنهاد به قبل از دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس برمی‌گردد و مورد موافقت احمد مددی( مدیر عامل استقلال ) قرار گرفته است.

جزئیات این نقل انتقال این است که مبلغ رضایتنامه قایدی که از تیم قطری به باشگاه استقلال پرداخت می شود ، باشگاه استقلال باید پرداخت رضایتنامه  این بازیکن بوشهری را که از تیم قطری دریافت نمودند  به استراماچونی، دیاباته و میلیچ بدهد تا حساب باشگاه استقلال با انها تسویه شود . 

با اعلام فاطمه صمدی، خبرنگار حوزه استقلال فروش و جدایی مهدی قایدی قطعی شده است!

در نهایت پیوستن مهدی قایدی به الغرافه منتفی شد.

باشگاه الغرافه قطر به دلیل مشکلات مالی و با وجود پیشنهاد آندرآ استراماچونی سرمربی سابق آبی‌پوشان، نتوانست مهدی قایدی را به خدمت بگیرد. 

……‌……‌.‌.‌..‌‌‌‌……………………‌‌..‌‌‌….‌‌‌………………….‌.‌‌………..‌…………..

مجیدی: از تهران تا اروپا متحد شدند تا استقلال ضعیف شود

سر مربی اسقلال افزود ؛ بعد از فینال، از تهران تا اروپا متحد شدند که این تیم تضعیف بشود. این‎ها استقلال را بدون خودشان نمی‌خواهند. بعضی‌هایشان آنقدر بی‌ظرفیت هستند که وقتی می‌بازند همه ایران را خائن می‌کنند.

موافق جدایی قائدی نیستم. شاید بتوان با قرارداد بهتری او را حفظ کرد. هواداران واقعی استقلال به خوبی می‎دانند که چه کسانی به دنبال پول ترانسفر بازیکن بودند و چه افرادی با سربرگ استقلال زمین مصادره‌ای و وام میلیاردی گرفتند. فارس 

……………………………………………………………………………….
قایدی دو سال با استقلال قرارداد داره و با توجه به مهلت کمی که تا شروع مسابقات مونده به هیچ وجه نباید فروخته بشه

قرار است مدیر برنامه مهدی قایدی ظرف امروز و فردا با احمد مددی ملاقات کند. این جلسه در خصوص تمدید قرارداد یا ترانسفر احتمالی این بازیکن خواهد بود…….

ستاره بوشهری ماندنی می شود؟ استقلال آماده افزایش قرارداد مهدی قائدی

مهدی قائدی بازیکنی است که در ماه های گذشته شایعات زیادی در مورد ترانسفر شدنش به گوش می رسد و در این مدت نام باشگاه های زیادی مطرح شده است.

در این بین سفر مهدی قائدی با یک مدیر برنامه باعث شده شایعات در مورد جدایی این بازیکن بیشتر شود، هرچند فرهاد مجیدی در مصاحبه شب گذشته خود پیشنهاد داد این بازیکن با افزایش مبلغ فعلی قراردادش در این تیم بماند.

نکته مهم اینکه احمد مددی حاضر است قرارداد فعلی قائدی را بیشتر کند تا این بازیکن راضی به ماندن شود و قرار است مدیر برنامه های او ظرف روزهای آینده جلسه ای با مدیرعامل باشگاه برگزار کند.

در این بین شنیدیم قائدی با افزایش مبلغ قراردادش احتمالا حاضر می شود به حضورش در این تیم ادامه بدهد.

پاسخ منفی باشگاه استقلال به آ.اک آتن برای جذب مهدی قایدی بازیکن شماره ۱۰ تیم فوتبال استقلال 

با پایان فصل شایعات زیادی در مورد جدایی مهدی قایدی از استقلال و انتقالش به یک تیم خارجی به وجود آمده است، در این بین شایعات زیادی وجود دارد که چند پیشنهاد بدست باشگاه استقلال رسیده است و آنها باید در مورد انتقال مهدی قائدی تصمیم گیری کنند.

پیگیری های رسانه فوتبال برتر نشان تا این لحظه فقط یک پیشنهاد از باشگاه آ.اک آتن به باشگاه استقلال رسیده است که آنها حاضرند بابت جذب مهدی قایدی ۶۰۰ هزار یورو به آبی ها پرداخت کنند. البته با توجه به اینکه مدیران استقلال قیمت قائدی را ۲ میلیون یورو تعیین کرده اند به پیشنهاد این باشگاه یونانی پاسخ منفی داده اند و رضایتنامه این بازیکن برای باشگاه آاک آتن صادر نخواهد شد.

همه چیز تمام شد ، مهدی قایدی از استقلال جدا شد.

پیشنهاد رسمی باشگاه شباب الاهلی امارات به صورت رسمی به باشگاه استقلال رسیده و با موافقت اعضا هم همراه شده است.

بازیکن بوشهری هر جا باشی خدا یارت باشد  

روز گذشته آخرین دور مذاکرات میان استقلال و شباب الاهلی انجام شدکه حالا گفته می‌شود توافقی حاصل نشده است. در این خصوص انتظار می‌رفت که با توجه به پیشنهاد رضایتنامه دو میلیون دلاری به استقلال مسئولان باشگاه ایرانی با جدایی قایدی و رفتنش به امارات موافقت کنند اما حالا اخباری در رسانه‌های اماراتی وجود دارد که این موضوع منتفی شده است.

رسانه اسپورت امارات در این خصوص نوشته است: «مذاکرات شباب الاهلی با بازیکن استقلال ایران به شکست انجامید و شباب الاهلی پرونده جذب بازیکن خارجی را دوباره باز خواهد کرد.» این رسانه البته ادعا کرده الغرافه قطر یا آ.ا.ک آتن یونان مقصد قایدی خواهد بود که به نظر نمی‌رسد این اتفاق هم رخ بدهد. این در شرایطی است که برخی خبرنگاران امارات امروز صبح از توافق میان استقلال و شباب الاهلی خبر داده بودند اما حالا خبر جدیدی رسیده که ظاهرا دو طرف به نتیجه نرسیدند و مذاکرات شان به شکست انجامیده است.

بنابر این تا این لحظه قایدی با قرار دادی که در استقلال دارد می ماند

همه چیز تمام 

پست خداحافظی مهدی قائدی از استقلال در پیام رسان اینستاگرام مهدی قایدی انتشار یافت

و در نهایت رقم قرارداد مهدی قایدی با الشباب امارات مشخص شد

 مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال با رقم ۲ میلیون دلار از سوی مدیران این باشگاه به تیم الشباب امارات فروخته شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.