×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
تصاویر و فیلم برگزاری مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر های ۹ گانه شهرستان دشتستان ، به همراه فیلم مراسم سوگند اعضاء در این محفل و اعلام هیئت اعضای هیات رئیسه برازجان ، تنگ ارم ، سعدآباد ، آبپخش و کلمه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ صبح روز پنجشنبه ۱۴ مردادماه ، مراسم تحلیف ششمین دوره شورای اسلامی شهر های ۹ گانه شهرستان دشتستان با حضور نوروزی فرماندار دشتستان ، معاونین سیاسی و عمرانی فرماندار، ائمه جمعه، فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان، اعضای شوراهای جدید شهرهای ۹ گانه شهرستان دشتستان در سالن فرهنگ شهر برازجان برگزار گردید . 

فیلم سوگند نامه این مراسم در اخر گزارش تصویری می توانید ببیند 

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم با تلاوت قران و سرود ملی شروع شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ در ابتدای شروع مراسم مجری برنامه ارش شبانکاره با سرودی زیبا که متن سروده به این شرح است، مراسم شروع نمود….

دستی به سر ستارگان گل میریخت گویی بنام محمد بر فرق زمین و اسمان گل میریخت و با یاد خدا .

مجری توانمند صدا و سیمای مرکز بوشهر ابتدای سخنان خود را با عرض سلام خدمت حاضرین در محفل ، مراسم تحلیف شششمین دوره شوراهای ۹ کانه دشتستان شروع نمود و در ادامه از حضور شوراهای دشتستان و فرماندار ، فرماندار محترم در نهادینه کردن برنامه امروز و ریاست اداره ارشاد برازجان آقای شنان پور این برنامه قدردانی نمود .

در ا دامه سخنان خود در را با چند بیتی زیر را تقدیم حاضرین در این محفل نمودند .

سلام من به دشتستان خوش نام .
سلام به گندم زار تشنه و ز پربارش
سلام من به مهد دانش و حکمت برازجان اینجا دیار دشتستان خرما هست .

درود بر دشتستان و دشتستانی و شورای عزیزی که گام خواهند برداشت برای دشتستانی ها .

در پایان سخنان خود مجری توانمد صدا و سیما در برابر اصحاب رسانه که همیشه زحمت این محفل ها را برای خبرها می کشتند ، سر تعظیم در این مجلس فرود آورد . 

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ دومین سخنور این مجلس سید بزرگوار امام جمعه شهر دالکی حاج اقا طالبی بود که ایشان ابراز داشتند ، خدا راشاکریم که توفیق یافتیم در جمع شما بزرگواران باشم .

سید بزرگوار افزود؛ امروز که روز اول کاری شماست تبریک میگویم . و امروز در خدمت فرماندار دشتستان هستیم .

 

آغاز به کار دولت عزیز که ایام بزرگ و مقدسی هست را تبریک عرض می نمایم .

امام جمعه دالکی ، در رابطه با ولایت امیرالمونین و اهل بیت ( ع ) که منحصر به واقعه غدیر که تنها نیست و در روایاتی هست ک در اسمان ها هفتاد صف از ملائک در اسمان ها هست ، که اگر ملائک بخواهند یک صف را بشمارند نمیتوانند .

میفرمایند وفتی ولایت را عرصه داشتند برتمام اب های عالم هم شیرین شدند به واسطه اهل بیت عصمت و طهارت است که این اتفاق رقم خورد .

حجت الاسلام طالبی افزود ؛ دیروز روز مباهله بود .که خداوند ایه تطهیر رو نازل نمود و حضرت محمد و اهل بیت را در یک جا به کنار هم آورد و در ادامه روایت اورده شده ، که اگر اون روز حضرت پیامبر نفرین میکرد کسی روی زمین باقی نمی ماند .

و امروز که ما در خدمت شما هستیم ۲۵ ذیحجه هست سالروز سوره هل عطا است .

این سوره درباره ابرار صحبت میکنه .چند تا ایه از این سوره مختص حضرت علی هست .

وی خطاب به اعضاء شورای ششم افزود ، خدا توفیق بهتون داده که یه دوره ۴ ساله را با انتخاب مردم بتونید برای مردم دیار خود خدمت کنید .

امام جمعه دالکی افزود، مردم بهترین ناظر هستند، منتظر کسی مسئولین نباشید که عملکرد مثبت شما رو ببینید . مردم در شهر خود در کنار خود داشته باشید تا کارهای شما را نضاره کنند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام اقای کشاورز از شورای وحدتیه در دوره ششم سخنان خود را با سلام به پیشگاه مقدس امام ( ره) و درود سلام پاک به مطهر شهدا ، بخصوص شهدای مدافع حرم و شهدای دشتستان بزرگ و ارزوی توفیق برای خدمتگراران نطام مقدس جمهوری اسلامی .

وی افزود: ابتدا وظیفه خود میدانم که تشکر کنم از فرماندار عزیز و صمیمانه از تلاش های شبانه روزی از همکارهای خودم در طول دوره ۴ ساله اخیر در دوره پنجم که شبانه روز تلاش کردن که گامی در رشد و بالندگی شهر داشته باشند .

بنده با تمام وجودم با کمال تشکر و صمیمانه از فرماندار تقدیر و تشکر میکنم که درنهادینه شدن شورا تلاش داشتند .

این عضو شورای پنجم و ششم شورای وحدتیه ادامه داد؛ آرزوی توفیق خدمت برای ششمین دوره شورا را دارم .خدمت مفهوم هایی دارد هم از لحاظ فرهنگی و اجتماعی را منظور دارد.

 

به گزارش برازجان سلام؛کشاورز چشم انداز شورای ششم را چنین بیان داشت هدف از خلقت ،رسیدن به کمال است و امر خدمت رسیدن ب هم نوع خودمان است که این خود کمال است .

اشاره داریم به دشتستان بررگ و منابع و ظرفیت و توانمندی هایی است که این را به درستی دریابیم که میتوانیم باعث توسعه استان و شهرستان شویم این امر محقق نمیشود مگر با اعصاء نیازمندی هایمان .

ان چیزی که مهم است مدیریت از این توانمندی هاست .کار شورا یک کار جمعی است ک نباید اختلال در یک عضو ب وجود بیاید تعامل و همکاری با نشست با افراد با شورا به وجود می اید که نتیجه ان موفقیت است .

نکته اساسی ‌لازمه این است کار باید با توجه و بر اساس ارزش های الهی باشد و آموزه های دینی را توجه کنیم که مطمئنا در کارامون موفق هستیم ک این یک نکته هست در شوراهای شهر و روستا باید لحاظ کنید .

 

ای کشاورز افزود : اولین چیزی ک لازمه بدانیم شناخت کامل اعضای محترم شورا با شرح وطایف اختیارات است.

مبنای کار براساس حوزه اختیار باشد ، بحث وظیفه ذاتی شورا ست و دخالت بر شهرداری نباشد بلکه نطارت بر ان باشد .بحث این است که‌ ، دخالت صلاحیت نباید باشد مخصوصا در بیرون شورا .

بهترین راه را اجرایی باید کنیم ،اما اجازه دخالت نه ،دخالت نداشته باشید..

در پایان افزود؛ ایجاد فاصله بین قانون که برای شورا ها لحاظ شده است به اضافه دستگاه هاست .

وظایف قانون اساسی‌ ک اصل یک صدم آن تاکید بر اختیارات شورا را دارد .

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، با دعوت مجری این برنامه نیروی جهادی و ارزشمند شهرستان دشتستان جناب سرهنگ غلام پور فرمانده سپاه جوادالائمه سخنان خودرا در این محفل آغاز نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛این مقام مسئول ابتدای سخنان خود را با درود سلام به شهدای بزرگ و عزیز انی که در خدمتشان هستم فرصتی دادن تا ما در خدمت مردم عزیز وسروران عزیز باشیم و خدمت اعضای محترم شورای جدید تبریک عرض میکنم. برای خدمت به مردم عزیز شما شورای شهر کارتون خیلی مهم تر هست چون نماینده مردم هستید از زمانی که تبلیغ در شوراها کردید
قطعا برای خدمت ب مردم بوده و این رقابت ها در شهر به رفاقت تبدیل شود و برای مسئولیت شهری ک دارید و نماینده همه مردم با صلاحیت هستید .

 

وی افزود زمان خدمت شما ۴ سال تمام میشود ،چون زمان تند میگذرد، اصل کار رضایت مردم، به جد کمک مردم باشید.

ما هر چه داریم از شهداست و از لحاط اخلاقی انشاله مشکلی نداشته باشید احترام لازم را به خانواد شهدا داشته باشید و این ارزش های دینی را به جد داشته باشید.
امنیت برای ما خیلی مهم است .بسیج نیروی انتطامی امنیت وظیفه انهاست .که شما با آنها ،نیروی انتطامی همکاری کنید که اصل کار همکاری شماست .شورا و بسیج در کنار همدیگر هستند .
فرمانده سپاه افزود: هدیه به مردم اعتماد هست .این اعتماد بین مردم را حفط کنید که اعتماد به عملکرد شماست .که نتیجه ان ۴ سال دیگر است ، که باز شما اینجا باشید …

درپایان سخنان آقای سرهنگ غلام پور افزود: یک مورد دیگر این است که مردم باید راضی باشند از شماها .
اختلافاتی که دراعضای شورا به وجود می اید ممکن است بین شوراها بر اساس سلیقه هست نه عقیده ،که بین خودتون ان را حل کنید..

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام فرماندار دشتستان سخنان خود را با فرماندادر دشتستان در این محفل سخنان خود را با عرض سلام واحترام و درود به امام راحل بزرگ و درود به شهدای بزرگ‌و ارزوی توفیق دارم به مقام معظم رهبری و عرض سلام به شما همه عزیزان و تقدیر و سپاس به حاج آقا رضایی امام جمعه آبپخش و امام جمعه وحدتیه و منتخبین عزیز که جلسه برای شما و شروع کار برای شما انجام گرفته.

وی ادامه داد؛ از اقای موحدی که از دفتر محترم نماینده مجلس اقای رضایی حضور دارن تشکر میکنم و پیشاپیش روز خبرنگار را تبریک عرض می دارم .

فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان افزود : یکی از برجستگی های نطام جمهوری اسلامی نقش مردم در صلاحیت او و انتخاب در انتخابات است .

وی افزود : بنده به عنوان خدمتگزار مردم و همراه شما هستم که هر اتفاقی بیفتد نقش شورا را نقش پررنگی میدانم و اینکه امادگی خود را برای پیشرفت شهر که کارها را با انسجام عالی انجام شود را اعلام میدارم .

اگر انتخابات را به عنوان نماد و تجلی ملی اقتدار نام ببریم و اگر انتخابات را به عنوان همدلی در وحدت و انسجام ملی نام ببریم به صراحت میگویم ۲۸ خرداد در سطح شهرستان خوب و با وحدت مردم انتخاب شد و شکل گرفت که همراهی در حوزه شهرستان دلشتیم .هیات اجرایی و هیت نظارت نقش خود را خوب نقش آفرینی کردند که در حضور شما از هم افزایی این عزیزان و همدلی انها را پاس میدارم.

وی افزود : از همراهی و حضور و نقش افرینی مردم را خوب ایفا کردند .کاری ک برای مردم پیگیر باشیم امروز باید انجام دهیم و تشکر دارم از مردم عزیزمان.

در ۹شهر و ۹۹ روستا انتخابات برگزار شدکه هیات اجرایی برنامه ریزی کردند و تشکر دارم .

این مقام مسئول در زمینه برگزاری انخابات ششمین شورای اسلامی شهر و روستا  افزود : ۲۰۱ نفر در راس ثبتنام داشتیم و یک نفر انصراف داد ک با ۲۰۰ نفر شروع کردیم .و انتخابات صورت گرفت
۱۸ نفر انصرافی داشتیم.

۱۸۲نفر بدون انصراف درشهرهای ۹گانه ادامه دادند.
از ۸شهر، ۵نفر شورا و در شهر برازجان ۷نفر شورا انتخاب شدند.
۳۵ نفر دارای سایقه شورا بودند .۱۸۵ نفر مرد و ۱۶ نفر خانم در انتخابات ثبتام کردند.
۱۳ نفر به عنوان بازنشسته
۳ نفر استاد دانشگاه
۱ نفر روحانی
امار ششمین انتخابات شوراهاست.
در شهر برازجان میزان استقبال ۸/۳دهم بود.
وحدتیه ۴/۴ دهم بود.
تنگ ارم ۳ بود
شبانکار۵بود
در مجموع ۲۰۱ نفر بودند.که ۲۰ نفر از شرایط حضور در انتخابات براشون فراهم نشد‌.وجود به صلاحیت نداشتند.
حالا برنامه مراسم شهر های ۹گانه برای شوراها ست و عصر بخش دارها هستند.
حضور تک تک شما در مشارکت مردم در انتخابات نقش مهمی داشت. امروز مراسم تحلیف را برگزار میکنیم
نکته اول فعالیت شورا از ۱۴ مراد شروع و ۱۳ مرداد سال اینده خاتمه پیدا میکند. که در ۴سال پیش سال ۹۶ چنین مراسمی را داشتیم .
از دست دادن فرصت غصه می اورد بهترین مردم کسی است ک گره گشایی از مردم کند .که بادر اختیار گذاشتن با شما ،ازآن گره گشایی کنید.
سه نکته
۱_ هیت رییسه سنی را قرار است انجام دهید
۲_ صورتجلسه را انجام دهید
۳_مراسم تحلیف را انجام میدیم .
هییت سنی در هر شهر انجام دهید
۳-تایید هیت رییسه در هر سال
۴_انتخاب شهردار و سرپرست شهرداری است

ما در هییت تطبیق امادگی کامل رو داریم .پس خواهش میکنم جلسه اول در اینجا و جلسه بعدی در شورا انجام شود راه اول با همین شهرادر ادامه دهید .با شهردار هماهنگ باشید.
انتطار دارم از تک تک شماها همهانگی و انسجام درون شورایی را حفظ کنید .

یک جاهایی باید بگذریم از خواسته هایمان .هر جایی شوراها انسجام درون تشکیلاتی رو حفظ کردند، بنده هم در کنارشون هستم اما اطلاعاتی ک رسیده انسجام‌درون شورا خوب است و این را ب فال نیک میگیرم.
اقایان یک آسیب شناسی کنید که سعی کنید در این حوزه ی خود و شهرستان این آسیب را نبینیم .

به طبع قانون ک به عنوان عضو شورا شدید هم به قانون احترام بگذارید هم اشراف برقانون داشته باشید که بدون شک قانون به شما کمک میکند
اما فراموش نکنید که تعدادی نخبه در شهر هست که در شورا نیست از حضور انها استفاده کنید اگر با مردم نزدیک تر باشید آسیب هاتون کمتر هست.
در پایان شما سوگند خواهید خورد یکی از انها
۱_حفط امانت و امانتداری است
۲- انجام مطلوب وظایف است
۳- تاکید در سوگند نامه، خدمت بی منت به مرد م است ، در رفتار و عملکرد هامون هست.
۵-در سوگندنامه احترام و التزام به قانون اساسی و سایر کشور هست
۶- عدالت و انصاف موضوع دیگریست
این موضوع را در ۴ سال گذشته به عنوان و قاطع به آن باشیم.
۷-رعایت صرفه صلاح شهر و دیار است .

این ۷ تا نکته را در دفتر شوراهاتون در نظر داشته باشید‌.

درامد پایدار در حوزه شهر و نظارت بر انجام کارها و انسجام ملی و هماهنگی بیشتر باشد که انجام دهید.

شروع کار شما با یک مطلب هست که آن داستان کروناست.

قسم یاد میکنم ک هر کوششی بوده در راستای کرونا انجام دادیم ولی کسری های شدیدی داریم ک پیک وحشتناک پنجیمین کرونا را داریم.

حسینیه اعظم به عنوان جای موقت در مقابله با ویروس کرونا گذاشتیم این به عنوان بحران هست .

درپایان وی افزود تشکر از همگی شما و خدا قوت به شماها. تقدیر تشکر از اعصای شوراها .

خودفرماندار ومعاونین فرماندار .هیات اجرایی انتخابات و هیات نضارت که خیلی زحمت کشیدند در انتخابات .

 

در پایان این محفل با تقدیر از اعضای شورای پنجم و قرائت سوکند نامه اقای صداقت پور از تنگ ارم که از لحاظ سنی رییس هیئت سنی هستند و با ادا احترام اعضای شورای ششم ۹ گانه دشتستان به کار خود خاتمه داد و شروع کار اعضای ششم

در این روز کار خود را به صورت رسمی آغاز نمودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مراسم سوکند در این محفل به صورت ایستاده برای اعضای ششمین دوره شورای ۹ گانه در شهر ستان برگزار شد ، به این صورت که سوکند نامه توسط آقای صرهقت قرائت شد و اعضای شورا به صورت ایستاده  متن را تکزار می نمودند . 

در پایان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به اطلاع می رسانیم اسامی اعضای جدید شورای اسلامی شهر برازجان به این شرح می باشد .

١. آقای حاج مهراب بنافی
٢. آقای سید عبدالمحمد کاظمی
٣. آقای حسین بی باک
۴. آقای وحید مصدق
۵. آقای ارسطو قائدی
۶٫آقای مهدی بهبهانی
۷٫ آقای مسیب غریب زاده

اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرهای دشتستان انتخاب شدند

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : پس از آئین تحلیف، اعضای شورای شهرهای دشتستان با حضور نماینده فرماندار تشکیل جلسه دادند و هیات رئیسه شورا برای سال اول را انتخاب کردند.

در این جلسه اعضای هیات رئیسه شورای شهر برازجان ،سعدآباد، شبانکاره، وحدتیه، دالکی،تنگ ارم، بوشکان و کلمه  به ترتیب زیر انتخاب شدند:

اعضای هیات رئیسه شورای شهر برازجان بدین شرح اعلام شد 

رییس و سخنگوی شورای شهر برازجان: ارسطو قائدی برازجانی
نایب رئیس و نماینده شورا در شورای شهرستان: محراب بنافی
منشی: مسیب غریب زاده

اعضای هیات رئیسه شورای شهر سعدآباد

رییس: عبدالرحمان خواجه
نایب رئیس: ابوالقاسم کهن
منشی: داریوش ضیایی
نماینده شورای شهر در شورای شهرستان: ابوالقاسم کهن

اعضای هیات رئیسه شورای شهر شبانکاره

رییس: ابوالفضل حاجی پور
نایب رئیس: فرشاد کرمی
منشی: یحیی اسماعیلی
نماینده شورا در شورای شهرستان محمد دهدشتی

اعضای هیات رئیسه شورای شهر دالکی

رییس: مجید کیانی فر
نایب رئیس: هدایت بینا
منشی: کریم پرانداخته
نماینده شورای شهر در شورای شهرستان: وحید ترکی

اعضای هیات رئیسه شورای شهر وحدتیه

رییس: حسین ارشدی
نایب رئیس: هیبت الله سالاری
منشی: نرگس محمدیان
نماینده شورای شهر در شورای شهرستان: سید باقر حسینی

اعضای هیات رئیسه شورای شهر تنگ ارم

رییس: علی صداقت پور
نایب رئیس: محمود نیکنام
منشی: محمد جوکار
نماینده شورای شهر در شورای شهرستان: رامین جوکار

اعضای هیات رئیسه شورای شهر بوشکان

رییس: کرامت الله بهادری
نایب رئیس: محسن نوشادی
منشی: امید نوروزی
نماینده شورای شهر در شورای شهرستان: سید یوسف بزرگی

اعضای هیات رئیسه شورای شهر کلمه

رییس: عابد اختری پور
نایب رئیس: فاطمه فخری
منشی: رضا متولی
نماینده شورای شهر در شورای شهرستان: رضا متولی

هیات رئیسه شورای شهر آبپخش

آقای غلامرضا وفایی، رئیس

اقای بهزاد بویری نائب رئیس

آقای اسفندیارعباسی، منشی

نماینده شورای شهر در شورای شهرستان: آقای اسفندیار عباسی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.