×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
پیام تقدیر فرماندار دشتستان از کادر بهداشت و درمان،اصناف و بازاریان جهت تلاش و همراهی با ستاد کرونا و خروج از وضعیت قرمز کرونایی

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ پیام تقدیر فرماندار دشتستان از کادر بهداشت و درمان،اصناف و بازاریان جهت تلاش و همراهی با ستاد کرونا و خروج از وضعیت قرمز کرونایی بدین شرح اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ فرماندار دشتستان در پیامی؛از کادر خدوم و ایثارگر بهداشت و درمان شهرستان،اصناف و بازاریان جهت تلاش و همراهی با ستاد کرونا در عبور از پیک چهارم این بیماری تشکر و قدردانی کرد.
متن پیام فتح الله نوروزی بدین شرح است:

عبور از بحران ها،نیازمند عزم همگانی و خرد جمعی و کار و تلاش فراوان آحاد جامعه است و اگر نقصان و کوتاهی صورت گیرد نمی توان از آن بحران عبور کرد.
بحران کرونا در کشور ما از مرز یکسالگی گذشته و در این مدت،دستگاه های اجرایی و مردم خوب شهرستان همراه و همگام با هم تلاش کردند و توانستند حماسه های ماندگار در مقابله با این ویروس منحوس خلق نمایند.

کادر خدوم و ایثارگر بهداشت و درمان شهرستان در خط مقدم میدان مبارزه با کرونا به زیبایی هر چه تمامتر نقش آفرینی کرد و نام مدافعان عزیز سلامت در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت شد.

اصناف و بازاریان شهرستان نیز فرهنگ،اصالت و نجابت خود را نشان داده و مصوبات ستاد کرونا را به زیبایی اجرا کردند و در فرهنگ سازی مقابله با کرونا نقش آفرینی خوبی داشتند.

بازاریان و کاسبان مشاغل در دوران محدودیتها بیشترین همکاری را با حوزه بهداشت و درمان داشته اند و نوع رفتار و عملکرد ما در زمان شیوع کرونا می تواند به این وضعیتی که درهم اکنون در آن قرار داریم ، پایان دهد و مشاغل گروه ۳و ۴ نیز هر چه زودتر بازگشایی شوند.

امامان محترم جمعه شهرستان ، ائمه جماعات در مساجد و مسئولین هیات های مذهبی نیز نقش معنوی خود را ایفا کرده و در راستای آگاه سازی مردم نسبت به خطرات بیماری ناشی از حضور در اجتماعات تلاش فراوان داشتند.

بر خود لازم می دانم از همه این عزیزان تشکر و قدردانی نمایم و تلاش ها و زحمات این بزرگواران را ارج نهم.

با توجه به اینکه ۵۰ درصد از کل مبتلایان کرونای شهرستان مربوط به ماههای فروردین و اردیبهشت می باشد ،رعایت دستورالعمل های بهداشتی واجب و لازم است و از مردم خوب و با فرهنگ شهرستان می خواهم توصیه ها و شیوه نامه های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

باید بخاطر داشته باشیم که کرونا همچنان وجود دارد و می تواند جان عزیرانمان را مانند ماههای اخیر به خطر بیاندازد و از شهروندان عزیز می خواهم که در روزهای عید فطر ازشرکت در هرگونه دورهمی ، مهمانی ، مراسم ختم و شادی و همچنین تجمع در باغ شهریها به طور جدی پرهیز نمایند تا بتوانیم در روزهای آینده شاهد روند کاهشی و خروج از وضعیت شکننده شهرستان باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.