×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار دشتستان:دستگاه‌های اجرایی باید از تمام ظرفیت‌های خود برای واکسیناسیون عمومی استفاده کنند و ورودی های دشتستان از ۱۲ ظهر ۲۱ اردیبهشت ، تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه مسدود می شود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ فرماندار دشتستان در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و مسئولین محلی شهرستان دشتستان مکلف هستند از تمام ظرفیت‌های خود برای اجرای هرچه بهتر واکسیناسیون با حوزه بهداشت و درمان همکاری نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام فتح الله نوروزی افزود: خوشبختانه روند واکسیناسیون به‌ویژه افراد سالمند روندی روبه‌جلو است و همه دستگاه ای اجرایی و بخشداران برای انجام واکسیناسیون گروه‌های مختلف سنی باید با شبکه بهداشت و درمان همکاری نمایند و جهت روند انجام سریع واکسیناسیون از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود تا رسیدن به ایمنی جمعی استفاده نمایند.

 نوروزی تصریح کرد: وضعیت رنگ‌بندی شهرستان (نارنجی) فوق‌العاده شکننده است و کوچک‌ترین سهل‌انگاری و عادی انگاری می‌تواند ما را در وضعیت بحرانی قرار دهد.

فرماندار دشتستان اظهار کرد: مدیران اتاق اصناف باید با مسئولین اتحادیه‌ها به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی نشستی داشته باشند و نظارت و بازدیدها بر مشاغل ۱ و ۲ که اجازه فعالیت دارند را تشدید نموده و تمامی مشاغلی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند را به مدت دو هفته پلمب نمایند.

فتح اله نوروزی همچنین گفت: سالن‌های ورزشی و سالن‌های اجتماعاتی که امکانات و ظرفیت مناسبی دارند باید در اختیار شبکه بهداشت و درمان برای راه‌اندازی مراکز تجمیعی واکسیناسیون عمومی کرونا قرار گیرند.

نوروزی تأکید کرد: نماز عید فطر در فضای باز و به شکل محدود برگزار شود و بازرسان شبکه بهداشت و درمان برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نمازگزاران نظارت کافی داشته باشند و در روز عید فطر نیز به‌منظور پیشگیری و کنترل بیماری کرونا و همچنین پرهیز از تجمع مردم، درب تمامی آرامستان‌ها با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی باید مسدود شود.

فتح اله نوروزی بیان کرد: کمیته امداد و بهزیستی سامانه‌های دریافتی فطریه را اعلام نمایند و در محل‌های برگزاری نماز عید فطر تمام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و مدیریت این دو نهاد در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی شرایط را به شکلی فراهم آوردند که از ازدحام جمعیت پیشگیری شود.

وی همچنین اظهار کرد: با وجه به وضعیت شهرستان حضور نیروهای اداری ۵۰ درصد است و مدیران و روسای ادارات بر اجرای این مصوبه باید نظارت داشته باشند.

نوروزی تصریح کرد: با توجه به وضعیت شهرستان (نارنجی) تمامی سالن‌های ورزشی تعطیل است و در صورت سرپیچی از مصوبه ستاد مقابله با کرونا به مدت دو هفته پلمب می‌شوند.

فرماندار دشتستان تأکید کرد: یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه نمود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شاغلین ادارات است و در همین راستا نظارت گشت‌های مشترک بر بانک‌ها و اداراتی که مراجعین زیادی دارند باید در اولویت قرار گیرند و گزارش آن به‌صورت مستمر به ستاد مقابله با کرونای شهرستان ارسال کردد.

فتح اله نوروزی اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، از ساعت ۱۲ ظهر سه‌شنبه به مدت ۴ روز تمام ورودی و خروجی‌های شهرستان با همکاری نیروی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج (ورودی‌های شهر برازجان- بخش سعدآباد- بوشکان – فارس و ایستگاه شهید صلاحی) مسدود خواهد شد.

فرماندار دشتستان بیان کرد: بر اساس تصمیم استانداری، در روز چهارشنبه،۲۲ اردیبهشت‌ماه، کلیه کارمندان ساکن خارج از شهرستان که به شهرستان وارد می‌شوند در شرایط دورکاری قرار خواهند گرفت.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.