×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قدران مردم دشتستان برای همراهی در تشییع مشهدی اله کرم امانی پدر شهید حسین امانی هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام؛ قدرانی خانواده شهید حسین امانی برای همرامی مردم در تششییع پدر شهید مشهدی اله کرم امانی بدین شرح انتشار یافت.

                                          بسم الله الرحمن الرحیم

●من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق●

بهارا آمدی با روی غمگین
نشاندی بر دلم یک داغ سنگین

به جان آتش زدی در موسم عید
ز خون دیده رویم گشته رنگین

* * * * *

باسلام واحترام

” همه از خداییم و به سوی خدا باز می گردیم”

لحظات شکوهمند فصل بهار تداعی تولدی دوباره در کالبد جان زمین است تولدی که با جوانه زدن وشکوفه دادن شکل می گیرد تا به طبیعت رنگ و نمایی هدیه کند که در آن عظمت خالق بی همتا هویداست در واقع بهار جلوه ای از جمال حق است که به روز قیامت تشبیه شده است. انسان پس از تولد به زندگی معمولی خود در این جهان می پردازد تا به عظمت پروردگار خود پی ببرد و پس از مرگ وارد عالم اخروی می شود تا نتیجه اعمال خودرا در قیامت مشاهده کند روزی که همه مردم به اذن خدا زنده می شوند تا به حساب اعمال آنان رسیدگی شود که به آن روز یوم الحساب می گویند. وای بر ما که در اعمال خود دقت نکنیم و از دستورات خداوند سرپیچی کنیم که عذاب سختی در انتظار است. اما انتظار آن است که در حق یکدیگر ترحم کنیم و با رئوفت ومهربانی در کنار همدیگر زندگی کنیم و محبت و عشق را به هم هدیه کنیم تا وجودمان زنده ومتعالی گردد و لطف ورحمت خداوند شامل حالمان شود و در نتیجه عزت و رستگاری نصیب ما گردد .

در پایان از کلیه سروران گرامی ، همکاران فرهنگی، دوستان و آشنایان، که در مراسم تشییع، تدفین وختم مرحوم مغفور مشهدی اله کرم امانی پدر شهید حسین امانی شرکت فرمودند و با قرائت فاتحه روح آن مرحوم را شاد نمودند یا از طریق تلفنی وپیامک ابراز همدردی نمودند تا اندکی از آلام ما را بکاهند کمال تشکر و قدر دانی می نماییم. انشالله بتوانیم در مراسم شادی وجشن شما شرکت کنیم و زحمات شما را جبران کنیم .

ومن الله التوفیق

خانواده شهید حسین امانی- روستای چهل زرعی عجم منطقه شبانکاره ، از طرف دکتر صفر امانی- ۱۴۰۰/۱/۱۵ برادر شهید حسین امانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.