×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی: شوراها جای افراد فاسد نیست

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ؛ دکتر ابراهیم رضایی ضمن اشاره به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ گفت: در وهله اول باید انتخابات پرشور برگزار شود و دوم اینکه راه حل مسائل و مشکلات کشور، تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی است و همه باید کمک کنند که دولت جوان حزب‌اللهی تشکیل شود تا کشور از دست غرب‌گرایان و لیبرال‌ها و عناصر سست‌بنیاد خلاص شود و مشکلات مردم حل شود. راه حل مشکلات کشور در داخل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام رضایی افزود: کسانی که از خط قرمز نظام اسلامی عبور کرده‌اند و سابقه شفاف و روشنی در فتنه‌ها ندارند نباید تائید صلاحیت شوند. افرادی که اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه ندارند و در عمل این را ثابت کرده‌اند شایستگی کاندیداتوری در انتخابات آینده را ندارند.

وی تصریح کرد: انتخابات شوراها هم اهمیت بسیار زیادی دارد و مردم باید در این انتخابات دقت لازم را داشته باشند و به افرادی که هزینه‌های کلان می‌کنند و نیز به صاحبان زر و زور و قدرت رأی ندهند. شورا جای افراد فاسد و جای افرادی که دنبال کاسبی و پرکردن جیب خود هستند، نیست.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به علت ضعف دولت دچار مشکلات بسیار زیادی شده‌ایم و امروز به خاطر تفکر غیر جهادی و غیرانقلابی وزارت نیرو تقریباً در همه نقاط کشور مشکلات آب شرب و آب کشاورزی داریم که منجر به ایجاد اختلاف و شکاف شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.