×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 21 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
محراب بنافی رئیس کمیسیون خدمات شهری شهر برازجان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر دیدار کرد

در جلسه دیدار محراب بنافی رئیس کمیسیون خدمات شهری شهر برازجان با حجت الاسلام ابراهیم تشکری رئیس کل بنیاد شهید استان بوشهر، بنافی مشکلات شهر را با رئیس کل بنیاد شهید مطرح نمود .

بنافی گفت: مدت ها است ۳۵ کارگر از خانواده ایثارگران در شهرداری به صورت کارتی در حال خدمت هستند و حداقل لطفی که به این خانواده ها میتوان کرد قراردادی کردن این کارگران است.

بنافی افزود: اشتغال فرزندان ایثارگران باید در اولویت اداره بنیاد شهید قرار بگیرد. همچنین یکی از مشکلات این که اعضای کادر درمان که در بیمارستان به شهادت میرسند برای شهید محسوب کردن آنها بدون ایجاد دردسر برای خانواده هایشان است.

حجت الاسلام ابراهیم تشکری رئیس کل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: جهت حل مشکلات کارگرانی که از خانواده شهدا در استان مشغول به کار هستند با رئیس کل بنیاد شهید کشور صحبت شده است و در سال آینده شاهد تغییرات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

تشکری در رابطه با مشکل اشتغال فرزندان ایثارگران و شهدا افزود: حل مشکل اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از دغدغه های مهم و اصلی بنیاد شهید است که موجب نگرانی ما نیز شده است و مرتبا در حال پیگیری جهت بکار گیری آنها در نقاط مختلف هستیم.

تشکری ادامه داد: پرونده کادر درمان که در بیمارستان ها به شهادت میرسند به تهران ارسال و پس از تایید به خانواده های آنها اطلاع داده میشود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.