×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام شهردار برازجان به مناسبت ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : پیام شهردار برازجان به مناسبت ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل بدین شرح اعلام شد .

بنام خداوند بخشاینده‌ی مهربان همانگونه که همگان اطلاع و استحضار دارند، توسعه‌ی پایدار شهری مستلزم فراهم آمدن زیربناهایی است که سیستم کارآمد حمل و نقل عمومی را می‌توان یکی از فاکتورهای مهم و اثرگذار آن دانست. یک سیستم کارآمد و نظام‌مند در حوزه‌ی حمل و نقل و ترافیک شهری می‌تواند نظم اجتماعی جامعه‌ی شهری را تا حد زیادی تسهیل نماید. برخورداری از نظم لازم در سفرهای درون شهری بدون شک بخش مهمی از نظم و انضباط مورد نیاز برای زندگی آرام‌تر در فضای شهروندی را به ارمغان خواهد آورد.

روز بیست و ششم آذرماه به نشانه‌ی قدردانی از تلاش همه‌ی خدمتگزاران عرصه‌ی حمل و نقل عمومی در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز حمل و نقل نامگذاری شده است.
اینجانب به نوبه‌ی خود و به پاس تمام تلاشهای همکاران عزیزمان در سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری برازجان که برای ارائه‌ی خدمت مطلوب به شهروندان ارجمند برازجانی تلاش می‌کنند، مراتب تشکر و تقدیر خود را اعلام میکنم.

از آنجا که در سال جاری و به دلیل شیوع ویروس کرونا همه‌ی اقشار مردم و بالتبع زحمتکشان عرصه‌ی حمل و نقل روزهای سخت و طاقت‌فرسایی را می‌گذرانند، بنا به موافقت شورای محترم شهر تصمیم گرفتیم تلاشگران عرصه‌ی حمل و نقل در سال جاری مشمول معافیت از پرداخت عوارض سالیانه‌ی شهرداری قرار بگیرند.

از خداوند متعال برای همه‌ی عزیزان توفیق و تندرستی آرزومندم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

۹۹/۹/۲۵

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.