×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
اجرای پروژه‌ی گذر ۳۲ متری فاز یک امام خمینی(ره) توسط شهرداری برازجان آغاز شد

دروازه‌ای رو به توسعه‌ی مناطق شرقی شهر برازجان…

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : طی سالیان اخیر در مناطق شرقی شهر برازجان شاهد افزایش جمعیت و تراکم مناطق مسکونی بود‌ه ایم. آنهم در حالی که توسعه‌ی زیرساختهای شهری متناسب با افزایش جمعیت این مناطق صورت نگرفته است. احداث مسیرهای دسترسی استاندارد را می‌توان یکی از اساسی‌ترین زیرساختهای توسعه‌ای دانست که میتواند زمینه‌ساز استقرار دیگر امکانات شهری در چنین مناطقی باشد. حالا و پس از سالها انتظار، شهرداری برازجان تصمیم به اجرای پروژه‌ای گرفته که یکی از خواسته‌های مهم اهالی مناطق مسکونی شرق بلوار دلاوران لرده بوده است.

مهندس محمدحسن محمدی شهردار برازجان در این باره می‌گوید: گذر ۳۲ متری فاز یک شهرک امام خمینی(ره) که به واسطه‌ی میزان مطالبه‌ی مردمی می‌تواند یکی از پروژه‌های مهم شهری برازجان در بخش شرقی برازجان لقب بگیرد با مساعدت همکاران ارجمندمان در شورای اسلامی شهر در دستور کار قرار گرفت و پس از طی تشریفات قانونی وارد فاز اجرا شد. این پروژه با توجه به تراکم جمعیت این منطقه کمک قابل توجهی به تسهیل رفت و آمد شهروندان عزیز ساکن این محله خواهد کرد و به حول و قوه‌ی الهی زمینه‌ساز توسعه‌ی این منطقه از شهر خواهد بود.

شهردار برازجان درخصوص ابعاد اجرایی این پروژه می‌گوید: گذر ۳۲ متری فاز یک امام خمینی به طول ۶۵۰ متر، عرض ۳۲ متر و مساحت کل ۲۰۸۰۰ مترمربع احداث خواهد گردید که شامل مساحتی بالغ بر ۱۲۳۵۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت را شامل می‌شود.
شهردار برازجان در پایان ضمن تشکر از مجموعه‌ی شورای اسلامی شهر برازجان، همکاران حوزه‌های معاونت عمرانی، اجرایی و مالی شهرداری برازجان ابراز امیدواری کرد اجرای این پروژه با حداکثر توان به اجرا در آمده، در کمترین زمان ممکن تقدیم به شهروندان عزیز و ساکنین ارجمند این منطقه گردد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.