×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرماندار بوشهر : تنها محل درآمد کتابخانه‌های عمومی از محل سهم نیم درصد درآمد شهرداری‌هاست به همین دلیل شهرداران در پرداخت این سهم سهل انگاری نداشته باشند

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نشست شورای اداری شهرستان بوشهر برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : عباس جمشیدی در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: تنها محل درآمد کتابخانه‌های عمومی از محل سهم نیم درصد درآمد شهرداری‌هاست به همین دلیل شهرداران در پرداخت این سهم سهل انگاری نداشته باشند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه پرداخت نیم درصد از سهم درآمد شهرداری‌ها به کتابخانه‌های عمومی در قانون دیده شده است، شهرداران نسبت به انجام این وظیفه قانونی کوشا باشند و اجازه ندهند از ابزار دیگری برای اجرای این ماده قانونی استفاده شود.
جمشیدی اضافه کرد: توسعه فضای کتابخانه‌ای در مرکز استان بعنوان یک اصل فرهنگی که باعث رشد علمی، فرهنگی و تمدنی یک شهرستان قلمداد می‌شود ضروری است.


وی با اشاره به چالش اهدای کتاب اظهار کرد: همه شوراها، شهرداران، دهیاران مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی با پرداخت سهم خود و اهدای کتاب در این چالش و کار ماندگار شرکت کنند.
فرماندار بوشهر با اشاره به اجرای محدودیت‌های شدید کرونایی از روز شنبه گفت: اجرای موفقیت آمیز این طرح در راستای کنترل بیماری و قطع زنجیره انتقال نیازمند همکاری و همراهی مردم است.

وی یادآور شد: در زمان حاضر بوشهر تنها شهر قرمز این استان معرفی شده و انتظار است با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در پایان طرح این شهرستان نیز از این وضعیت خارج شود.
فرماندار بوشهر اضافه کرد: هرچند براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روند ابتلا و بستری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در استان کاهشی است اما کوچکترین سهل انگاری و ساده انگاری می‌تواند این روند را تغییر دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.