×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرزندان قهرمان کارکنان سپاه امام صادق (ع) تجلیل شدند

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : مراسم تجلیل و تقدیر از فرزندان ورزشکار دارای مقام قهرمانی کارکنان بازنشسته و شاغل سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در سالن مهمانسرای کوثر این سپاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام در این مراسم گفت: پاسدار و خانواده‌های آن‌ها با آداب و رسومی که برگرفته از ارزش‌های الهی است برای رسیدن به اهداف متعالی زندگی تلاش کرده و در این مسیر سختی‌هایی را نیز متحمل می‌شوند امّا در نهایت به آن اهداف متعالی می‌رسند.

سردار علی رزمجو اظهار کرد: فرزندان کارکنان سپاه اعم از بازنشسته و شاغل در رشته‌های متعدد اعم از رشته‌های قرآنی و ورزشی تا مسابقات و المپیادهای مختلف حائز مقام‌های مختلفی هستند که این موضوع برای سپاه مایه افتخار است.


وی تصریح کرد: فرزندان ورزشکار کارکنان سپاه دارای ارزش گران‌بهایی برای مجموعه سپاه به حساب می‌آیند چرا که این مسئله به ارزش سپاه و خانواده کارکنان آن در ابعاد مختلف می‌افزاید.

این مقام مسئول یادآور شد: خلق حماسه تنها در خاکریز نیست بلکه قهرمانی در عرصه‌های مختلف ورزشی نیز خلق حماسه‎‌ای دیگر است چرا که ورزش غیر از بحث تندرستی و آمادگی جسمانی و روحی وقتی در اجتماع نیز ظهور و بروز پیدا می‌کند برای خود فرد و خانواده آن و در این جا برای سپاه نیز افتخارآفرین است.

سرهنگ محمد ولیعی مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه امام صادق علیه السلام نیز در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این مراسم ترغیب و تشویق فرزندان ورزشکار دارای مقام‌های قهرمانی در سطح مسابقات کشوری، ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی و ارج نهادن به شایستگی‌های فرزندان و همسران پاسداران و زمینه‌سازی برای حضور قوی در عرصه‌های فرهنگی و ورزشی است.


مسئول کانون وابستگان سپاه استان بوشهر هم در این مراسم گفت: اهتمام به ورزش در دوران نوجوانی و جوانی برای دوره میان سالی و پیری بسیار ارزشمند بوده و تضمین کننده سلامت جسم و روح انسان در این دوران است.


حبیبی خطاب به ورزشکاران حاضر در این مراسم اظهار کرد: کار شما کار بسیار مقدسی است چرا که در آموزه‌های دینی ما بر انجام این کار مهم سفارش¬های متعددی شده است و چه خوب است که در این مسیر پر افتخار ضمن این که به پرورش جسم خودتان توجه می‌کنید به پرورش روح خود نیز در این زمینه توجه و عنایت ویژه داشته باشید.

در این مراسم که به همت مرکز فرهنگی خانواده و با همکاری کانون وابستگان سپاه استان بوشهر برگزار شد از فرزندان کارکنان بازنشسته و شاغل سپاه امام صادق علیه السلام که در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب مقام‌های قهرمانی در سطح مسابقات ملی، آسیایی و جهانی شده بودند تقدیر به عمل آمد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.