×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
برگزاری دوره توانمندسازی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل بوشهر

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  : دوره آموزش یک روزه توانمندسازی فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان بوشهر در سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ، شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در کلاس‌های آشنایی با مسائل سیاسی روز، آشنایی با فضای مجازی و مبارزه با فساد اداری شرکت کردند.

این دوره به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر به مناسبت چهلمین سال روز دفاع مقدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر در ابتدای این دوره آموزشی گفت: هدف از برگزاری این دوره، تقویت بنیه‌های اعتقادی، اخلاقی و بصیرتی فرماندهان، توجیه برنامه‌های سازمان و برطرف شدن ابهامات موجود در اجرای برنامه‌های سال جاری است.

ضرغام جعفری اظهار کرد: بسیج ادارات و کارمندان تسهیل‌گر کاهش بوروکراسی اداری در تحقق شعار سال یعنی جهش تولید است که در همین راستا یکی از مأموریت‌های مهم این سارمان، کارآمدسازی نظام اداری به منظور افزایش رضایت‌مندی مردم با استفاده از مجموعه کارمندان بسیجی، مؤمن، انقلابی و پای کار است.

وی در ادامه به بخشی از عملکرد این سازمان در سال جاری اشاره و تصریح کرد: برپایی میز خدمت در هفته دولت، جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مؤمنانه در مرحله اول و دوم، برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد در ادارات و توزیع محلول ضدعفونی بین پایگاه‌های ادارات جهت مبارزه با ویروس کرونا از جمله مهم‌ترین اقدامات این سازمان در سال جاری است.

 

در پایان این دوره، تعدادی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از این دوران پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.