×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان دشتستان اخرین نشست خود را در فرمانداری دشتستان با حضور سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه دشتستان و فرماندار دشتستان  ، مسئولین دشتستانی و ازاده شهر برازجان حاج محراب بنافی برگزار نمود

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس شهرستان به ریاست نوروزی فرماندار دشتستان به دبیری سرهنگ غلام پور فرمانده سپاه ، با حضور زراعتگر معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، محمدی شهردار برازجان، سرهنگ آراوند فرمانده انتظامی ، بنافی شورای اسلامی برازجان ، ملک زاده رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و… مدیران شهرستان  در سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزا شد . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  : در این جلسه سرهنگ غلامپور فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان اعلام داشت جناب سرهنگ حیدری به عنوان ریاست جدید بسیج پیشکسوان شهرستان دشتستان معرفی نمود و در ادامه ابراز داشت تعداد زیادی از رزمنده های ما شناسایی شدند که حقوق ثابتی از ما دریافت نمی کرنذ و ما انها را در تیپ امیر المونین دسته بندی و برای انها حقوق ماهیانه اختصاص دادیم . و سعی خواهیم نمود از طرح کمک های مومنانه برای خرید کوشی همراه برای افراد محروم به این خانواده ها کمک نمائیم . 

وی در پایان تعداد رزمنده های دشتستان ۱۷ هزار نفر اعلام نمود که از این مجوع ۱۳ هزار نفر ان از طریق سپاه اعزام به مناطق جنگی و افراد باقی از طریق ارتش و نهادهای زیر ربط به جبهه ها اعزام شده اند . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام فرماندار دشتشتان مهندس نوروزی زیبا ترین تقش در تابلوی دفاع مقدس شهدا ایجاد کرده اند . امام ( ره ) اقشار مختلف را به صحنه آورد و منافع مستکبران را از مردم دور نمود ، تا انجا که مستکبران انقلاب خود را شکست خورده دیدند و جنگ ۸ ساله را بر ملت ما تحمیل نمودند . امروز ما با حضور در این جلسه جشن ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب را انجام دادایم . 

وی در ادامه فرمود برنامه های هفته دفاع مقدس را از جمع بندی صحبت های شما مدیران بدین شرح اعلام می دارم 

* در ۳۱ شهریور رژه موتوری و خوردیی خواهیم داشت که با پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد 

*در شهرستان دشتستان از هر نوع قشر رزمنده و شهدا داریم که می طلبد از انها در هفته دفاع تجلیل شود 

*کرونا از مهرما با موج بعدی دوباره خواهد آمد که می طلبد ما با طرح شفا که همان فاصله اجتماعی ، شستن دستها و زدن ماسک است خود را برای مقابله با آن بیش از بیش اماده کنیم .

* بالای ۴۰ بسته بسته معشیتی توزیع شده است ، که می طلبد امسال با وجود شرایط  برگزاری کلاسهای درس در فضای مجازی ،  هزینه های کمک های مومنانه برای خرید تبلت آموزشی برای بچه های کمیته امداد استفاده شود 

*تابلوی سطح شهر باید طوری باشد که هفته دفاع مقدس را ترویج دهند 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.