×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اقدام مجدد نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) موجب اندوه و جریحه دار شدن احساسات تمامی موحدان عالم به ویژه مسلمانان جهان شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در پیامی کانون مداحان و سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم ( ص) را با صدور پیامی به شرح زیر ابراز داشتد ……

                                        *بسم الله الرحمن الرحیم*

*یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَیَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(۳۲) هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَىٰ وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ* (۳۳)

اقدام مجدد نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد(ص) موجب اندوه و جریحه دار شدن احساسات تمامی موحدان عالم به ویژه مسلمانان جهان شد

این حرکت غیر عقلایی و ناپسند تحت عنوان آزادی بیان رخ داده است،البته از نوع آزادی غربی و دستگاه استکباری که متاسفانه عده ای نیز در داخل کشور از این نوع سبک آزادی حمایت میکنند. این توهین نشان از باطن کثیف و صفت های شیطانی مستکبرین دارد که عده ای آنان را حقیقتی زیبا و وسیله ی پیشرفت مادی میدانند.

دستگاه استکباری با این نوع حرکات به دنبال اسلام ستیزی و اسلام هراسی است آن هم در موقعیت و پیچ تاریخی نفوذ و گسترده شدن اسلام حقیقی در جوامع مختلف غرب و شرق عالم است. این رسانه توان مقابله منطقی و عقلانی با دین مبین را ندارد از همین رو مشغول به تفرقه انگیزی و نفرت سازی علیه ارزش های اسلامی میشوند و اگر دولتمردان غربی به وظایف انسانی و اخلاقی خود از منظر آزاد مرد بودن عمل میکردند در توهین های سابق به پیامبر اسلام و سوزاندن قرآن کریم بار دیگر شاهد این نوع سبک از بی احترامی نبودیم. چنین حرکت هایی که هر چند مدت یکبار در غرب رخ میدهد نشان از انحطاط فرهنگی و سقوط آزادی عقلانی و اخلاق انسانی در جوامع مدعی فرهنگ و پیشرفت است.

همان طور که مقام معظم رهبری امام خامنه ای(حفظه الله) فرموده اند: صحنه گردان این خیمه شب بازی سخیف صهیونسیم و آمریکای جنایتکار دانست که همچنان سیاستهای منافقانه ی خود را علیه ملل مسلمان جهان پی میگیرند. این حرکت در این برهه‌ی زمانی میتواند، نیز به انگیزه‌ی منحرف کردن ذهن ملّتها و دولتهای غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند. ملّتهای مسلمان بویژه کشورهای غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه‌ی حسّاس، باید هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.

*کانون مداحان شهرستان دشتستان* این حرکت استکباری و غیر اخلاقی و غیر انسانی را به شدت محکوم میکند و از همه ی مداحان و شاعران درخواست دارد در برنامه های و گفتمان های خود با صدایی رسا این جنایت را فریاد بزنند و همه ی مردم شریف دشتستان و مسئولین نیز در مقابل این توهین ساکت ننشینند چرا که اگر چنین مواردی کنترل و مهار نشود تهدیدی عظیم برای همه ی ادیان های توحیدی خواهد بود.

کانون مداحان شهرستان دشتستان اعتقاد راسخ دارد که پیامبر اسلام رحمتی برای همه ی جوامع انسانی و همه ی ادیان توحیدی و مردمان سرتا سر جهان است.

                                       *وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهً لِلْعَالَمِینَ*

(کانون مداحان شهرستان دشتستان
سازمان تبلیغات شهرستان دشتستان)

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.