×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پایگاه های کمیته امداد برازجان آماده جذب کمک های مردمی در جشن عاطفه ها می باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام رئیس کمیته امداد امام حمینی (ره) برازجان در گفتگو با خبرنگاران اظهار نمود : جشن عاطفه ها فرصتی مناسب برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی است که نیازمند دستان گرم همنوعانشان می باشند .

غلامحسین قیطاس خواه افزود : برنامه های جشن عاطفه ها در سال جاری بعلت تقارن با ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین (ع) به شور عاطفه ها نامگذاری گردیده است .

وی بیان داشت : هر ساله در آستانه بازگشایی مدارس این برنامه با مشارکت اداره آموزش و پرورش و هدف کمک به دانش آموزان نیازمند از ابتدای شهریور آغاز و تا اواسط مهرماه ادامه می یابد .

قیطاس خواه با بیان اینکه امسال برنامه آموزشی دانش اموزان به دلیل بیماری منحوس کرونا متفاوت تر از سالهای گذشته و از طریق فصای مجازی و با نصب برنانه شاد بر روی گوشی های اندرویدی انجام می گردد ، گفت : تعداد ۱۰۰۰ دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد برازجان قرار دارند که اکثریت آنها فاقد این امکانات می باشند و در نظر داریم تا با کمک افراد خیر و نیکوکار نسبت به تهیه این وسیله آموزشی برای دانش اموزان نیازمند اقدام نمائیم .

ایشان از دیگر برنامه های کمیته امداد در شورعاطفه ها را تهیه لوازم التحریر ، کیف و کفش دانست و اعلام نمود : تعداد ۱۲ پایگاه مرکزنیکوکاری و دفتر کمیته امداد برازجان آمادگی جذب کمک های مردمی در جشن عاطفه ها را دارند که از عموم مردم نیکوکار دعوت می نمائیم تا در این طرح کما فی السابق ما را یاری نمایند .

وی در پایان شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۳۲۹۲ کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان نزد بانک ملی و همچنین روش الکترونیکی و کد دستوری #۰۷۷۱*۸۸۷۷* را مختص واریز کمک های مردمی اعلام کردند .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.