×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان؛نخستین هفته‌ی شهریورماه، که به یاد شهیدان گران‌ارج “رجایی” و “باهنر” به نام هفته‌ی دولت نامگذاری گردیده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در پیام شهردار برازجان به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت بدین شرح اعلام داشتند 

نخستین هفته‌ی شهریورماه، که به یاد شهیدان گران‌ارج “رجایی” و “باهنر” به نام هفته‌ی دولت نامگذاری گردیده، یادآور گردنه‌های سخت و پر پیچ و خم سالهای آغازین دهه‌ی شصت در مسیر تحکیم و رشد نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران است.

گردنه‌های سخت و صعب‌العبوری که اگرچه هرکدامشان برای خارج شدن قطار انقلاب از مسیر کافی بود اما اتحاد و همدلی دولت و ملت در سایه‌ی رهبری هوشمندانه و مقتدرانه‌ی امام امت سبب شد انقلاب پرشکوه و نظام نوپای اسلامی به مسیر خود ادامه داده، ایران عزیزمان را به سمت عزت و اقتداری مثال‌زدنی سوق دهد. بدون شک در مسیر رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نمی‌توان از نقش بزرگ‌مردان و شیرزنانی که جان و مال و هست و نیست خود را در راه آرمانهای الهی‌شان نادیده گرفتند و خون خود را به پای نهال انقلاب ریختند به سادگی گذشت. شهیدان، ایثارگران، آزادگان سرفراز، خادمان صدیق ملک و ملت و همه‌ی کسانی که اندیشه و عمل و قلم خود را وقف سرفرازی این کهن بوم و بر کرده‌اند، حقی بزرگ بر گردن همه‌ی ما دارند؛ حقی که جز با حرکت در مسیر آرمانهای اصیل انقلاب ۵۷ ادا نخواهد شد.


به رسم وظیفه بر خود واجب می‌دانم فرا رسیدن هفته‌ی دولت را به پیشگاه همه‌ی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و عموم ملت انقلابی و شریف ایران، به خصوص هم‌استانیهای عزیزم و به صورت ویژه‌تر به همشهریان عزیز برازجانی‌ام تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون کارکنان متعهد نظام و خدمتگزاران واقعی مردم را از درگاه حضرت حق مسئلت نمایم.

همچنین روز کارمند را به همکاران عزیزم در شهرداری برازجان و همه‌ی تلاشگران حوزه‌ی مدیریت شهری در شهرداری‌ها و نیز دهیاری‌های سراسر استان عزیزمان بوشهر تبریک عرض می‌کنم و توفیق و تندرستی یکایک عزیزان را آرزومندم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان و نماینده شهرداران استان در سازمان شهرداریها و دهیاری‌های کشور

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.