×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان: روزی پرشکوه که در حافظه‌ی تاریخی ایران عزیز ما تا همیشه زنده خواهد ماند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سلام پیام شهردار برازجان به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مردادماه سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن بدین شرح اعلام شد 

۲۶ مردادماه، سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان سرفراز دفاع مقدس از عراق به خاک پاک کشورمان است. روزی پرشکوه که در حافظه‌ی تاریخی ایران عزیز ما تا همیشه زنده خواهد ماند.

روزی که می‌توان آن‌ را نماد شرافت، وطن‌دوستی، آرمانخواهی، حق‌طلبی و از خود گذشتگی در راه دین و میهن دانست.

آزادگان سرفراز همراه با همرزمان شهید و ایثارگر خود برگی غرورآفرین از کتاب پر از عزت و افتخار این سرزمین را چنان با خط زرین بر سینه‌ی سپید تاریخ نگاشتند که هر ایرانی شرف‌مند و منصفی از تورق آن احساس غرور و سرفرازی خواهد کرد؛ چه از نسل حاضر و چه تمام نسل‌های آینده!

از آنجا که پاسداشت فداکاریها و دلاوریهای قهرمانان وطن در فرهنگ‌ اسلامی و ایرانی ما همواره به عنوان یک سنت حسنه شناخته شده، مردم قدرشناس ایران عزیز نیز هر ساله این روز بزرگ را گرامی داشته و خواهند داشت.

اینجانب نیز به نوبه‌ی خود سالروز ورود سرفرازانه‌ی سربازان آزاده و قهرمان وطن را به پیشگاه آزادگان سرافراز به خصوص همکاران آزاده‌ام در مجموعه‌ی شهرداری و برادر ارجمندم جناب آقای حاج محراب بنافی رییس محترم شورای اسلامی شهر برازجان و همه‌ی شما شهروندان شریف و ارجمند تبریک عرض نموده، تندرستی شما و عزت و سربلندی روزافزون ایران عزیزمان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.