×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
فرماندهی نیرو انتظامی دشتستان : روز خبرنگار جوابگوی زحمات شما نیست و هر روز را می توان روز خبرنگار نامید

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام سومین تجلیل خبرنگاران توسط فرماندهی نیرو انتظامی شهرستان دشتستان برگزار شد . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جناب سرهنگ فرهاد آراوند فرماندهی نیرو انتظامی برازجان در این نشست خبری یاد و خاطره شهید و الامقام محمود صارمی در سال ۱۳۸۷ را گرامی می دارم ، و این روز را گرامی عرض می دارم و بدانید که در پی شهادت شهید والا مقام صارمی شهید رسانه که مظلومانه به شهادت رسید ، روز ۱۷ مرداد را روز خبرنگار نامیدند . 

شاید بتوان بیان نمود که حق مطلب در یک روز سال به نام روز خبرنگار جوابگوی زحمات شما نیست و هر روز را می توان روز خبرنگار نامید . مردم را باید با حقیقت ها اشنا ساخت با اخبار واقعی و بدون حاشیه . شما خبرنگارها با ثبت واقعی خود خبر را ابدی می نمائید . امروزه یک سوال برای مردم ما به وجود آمده است که چرا ما روز خبرنگار را گرامی می داریم . خبرنگار اسطورهای حقیقت یابی ، حقیقت گویی ، پرسش گیری ، شفاف سازی ، روشنگری و بصیرت افزایی . 

اگر از اسطورها تجلیل نشود جامعه دچار مرگ تج ریجی می شود و وظیفه ما این است که از شما اسطورها را قدرانی نماییم و از زحمات شما بابت روشنفکری و شفاف سازی جامعه در عرصه خبر قدردانی کنیم . 

در این روزها که عصر ارتباط و رسانه است . کمترین خانواده ای ما سراغ داریم که با رسانه ارتباط نداشته باشد . وظیفه اصحاب رسانه این است که اخبار جعلی را به مردم معرفی نمایند تا مردم اگاه باشند و به سمت آن خبر جعلی نروند . در پایان از اصحاب رسانه تجلیل شد 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.