×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
دومین تقدیر اصحاب رسانه خبرنگار دشتستان در فرمانداری دشتستان

دومین جلسه تقدیر  اصحاب رسانه بوشهر به همت فرماندار دشتستان و عبدالرضا شنان پور مدیر ارشاد برازجان ، پدر خانواده شهید شاهینی در سالن اجتماعات فرمانداری دشتستان به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد . عکاس سید محمد مهدی امیری 

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  بعد از تلاوت قران وحی و سرود جمهوری عبدالرضا شنان پور مدیر ارشاد برازجان آغاز کننده جلسه تقدیر از اصحاب رسانه بود . 

* خبرنگار می تواند باعث پیشرفت و پویایی مدنی یک جامعه شود و شرایط کشور ویژه است

* همه دوستان خبردارندکه روز خبرنگار ۱۷مرداد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مدیر ارشاد برازجان ادامه داد : همه مادرگیر کوید۱۹ هستیم و عموما برگزاری معایشات وجلسات و برنامه های مختلف در کشور تقریبا به حالت تعلیق در امده است . ولی اینقدر جایگاه خبرنگار مهم است برای نظم در سیستم اداری چرا که بازوهای اصلی هر جامعه خبرنگار است.لذا بنا به پیگیری فرمانار محترم دشتستان اقای نوذری تا اینکه تقدیری باشد برای این یکسال جاری و به ویژه در این مدتی که ما در گیر بیماری کرونا هستیم و چه بسا خبرنگارانی داشتیم که حتی در حوزه اجرا وارد شده اند و این عزیزان شخصا کار اجرایی می کردند و البته در حوزه بهداشت درمان در حوزه کنترل مرزهای شهرو انعکاس دولت تدبیر و عامی ااین جلسه برگذار شد و از عزیزان تقدیر و تشکر شود .

هر چند شما عزیزان نیازبه تشکراز هیچ یک از ماها نیستند شما و دستبتند بلکه ماها از انعکاس عملکرد دولت بر شما وابسته است امید است که درکمترین زمان این جلسه با تقدیر از شما به پایان برسانیم

پدر شهید شهید شاهینی اولین شهید اصحاب رسانه استان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود 

باسلام و صلوات برارواح مطهر شهدا و امام شهدا

تقدیر و تشکر دارم ازبرگذار کنندگان این جلسه و تشکر ویژه دارم از فماندار دشتستان و معاونین محترمشان و ریاست اداره ارشاد دشتستان

از مسئولیت شهید خود اعلام داشته سال ۱۳۷۹ درصدا وسیمای جمهوری اسلامی مشغول به کار شدند و ۵ سال به ترتیب مسئول گفتگوی ویژه خبری  شبکه ۲بود و مسئولیت سیاست خارجه واحد پردازش ،خبری معاون صدا و سیما بود مدیر روابط عمومی پذیرش و پخش پیام های بازرگانی وکارشناس گروه تفسیر شبکه۱ خبر بود و اخرین پست این شهید مدیر اجتماعی مرکز خبرنام برد

در پایان خوشحالم که در دومین جلسه تقدیر اصحاب رسانه حضور دارم اینجانب ضمن گرایداشت روز خبرنگار به مناسبت ۱۷ مرداد و گرامیداشت یادو خاطره شهید والا مقام محمود صارمی نام گذاری شده است

نکاتی را یادآور شوم از فعالان اصحاب بسیج رسانه که امروزخط مقدم در مقابل رسانه ها و نظام سلطه ایستادگی می نمایند.انتظار می رود که رسانه ها همچون گذش

ته در عرصه رسانه خبری نسبت به حل مشکلات و تنگناها و شفاف سازی بین مردم و مسئولین اقدام قانونی به عمل اورند . با توانایی که در تک تک شما میبینم لازم است،برای وحدت و امنیت کشور و مبارزه با تعلیم ظالمانه از طرف امریکای جنایتکار ،ملت ایران  را به همدلی وحدت ، صبرو حوصله پرهیزگاری و اجتناب از سیاسی بازی حزبی  و گروهی د عوت بنماییم کشور ما نیاز جدی به امنیت دارد.

عزت و سربلندی شما را از خداوند بزرگ خوهانم و دعای خیر بدرقه راهتان باشد (خانواده شهید شاهینی) 

در پایان سخنان پدر شهید از ایشان تقدیر شد 

فرماندار دشتستان در پایان این نشست دوستانه مراسم تقدیر از خبرنگاران این چنین خاتمه داد. 

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : فرماندار دشتستان اعلام نمود : صمیمانه از حضورتان تشکر می کنم و خدا قوت می گویم  بابت تمام تلاش ها و زحمات خالصانه ای که دارید . یاد و همه شهدا را گرامی میداریم وشهیدان عرصه رسانه شهیدان صارمی و شاهینی را گرامی میداریم. یاد میکنیم از تمام شهدای عرصه سلامت را گرامی میداریم و روز خبرنگار را تبریک عرض میدارم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : این مقام مسئول ادامه داد : دوست داشتم در ۱۷ مرداد حضور شما باشیم . ولی بخاطر تعطیلات این نشست امروز تاریخ ۱۹ مرداد با حضور اکثریت خبرنگاران برگزار شد.

افتخار من این بوده است که با رسانه ها خوب بودیم و جایگاه رسانه را سعی نموده ام احترام قائل باشیم و تا امروز که دارم صحبت میکنم به هیچ رسانه ای نگفته ام که باشد یا نباشد . دوست داریم همه با هم در پیشرفت شهرستان  گام برداریم.

نگاه من به این است که دشتستان بزرگ در کنار تمام ظرفیت های خود که دارد سرمایه انسانی دشتستان است .با این ظرفیت انسانی دشتستان که ما میتوانیم قطب استان باشیم و شما تمام برنامه های ما را با همراهی با ما پوشش داده اید . این جلسه حق شما بود.

براداران و خواهران خبرنگار در حوزه کرونا در هر قسمت که لازم بود حضور داشتید من به سهمیه خودم تشکر می نمایم . نقش رسانه  و خبرنگار یکی از  عوامل پیشرفت هر منطقه است. ما این روز را باید بنام پاس داشت روز حقیقت گیری در دشتستان بنامیم.

خبرنگار نه به عنوان سرباز بلکه به عنوان سردار عرصه اطلاع رسانی در حوزه استان و شهرستان است .

شما با اطلاع رسانی خود چامعه را  با واقعیت ها در جامعه آشنا میکنید و تاثیر خوبی خواهد داشت . وقتی که دانایی شکل می گیرد باید خبرنگار در حوزه شهرستانم باشد تا بتواند نکات شما خبرنگاران که در این جمع بیان نمودید جواب خواهم داد.شاخت اطلاع رسانی دقیق را خبرنگار در حوزه کار خود را باید داشته باشد.

درپایان فرماندار جواب خبرنگار داد .

کمیته از پیشکسوتان حوزه خبرنگاران حوزه شهرستان شکل داده شود و این کمیته موارد مطرح شده شما را در یک جا جمع نموده و با حضور مدیر کل محترم فرهنگ ارشاد اسلامی در استان در سطح شهرستان مسائل را بررسی می نماییم و راهکارهای مسائل را انجا می دهیم.زمانیکه من فرماندار جم بودم خانه مطبوعات تشکیل شد ،هر چند که این خانه مطبوعات رسمی نبود اما به صورت غیر رسمی تعامل خوبی با اصحاب رسانه جم با هم برقرار نموده اند .

اتش سوزی ما در دشتستان سه بار خاموش شد .ما در شهرستان ۴ بالگرد برای خاموش کردن اتش ها داشتیم ما در این شهرستان ۵۰ آتش سوزی داشته ایم بخش دارهای ما۲۴ ساعت شبانه روز خواب نداشتند تا بتوانند آتش ها را خاموش کنند . 

فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان در باره بالا بودن عامل کرونا نسبت به استان بوشهر اعلام داشت : عوارض بیماری های خاص دشتستان مثل دیبابت ، سرطان و ….. غیره بالاست که این دلیل بالا بودن امار کرونا ما از بوشهر است .  در پایان از اصحاب رسانه تجلیل شد .  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.