×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان : شهادت شهید صالمی از اصحاب خبرنگار تسلیت عرض داشت و تبریک خود را به مناسبت روز خبرنگار به قلم دستان این روز اعلام داشت

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام به مناسبت روز خبرنگار تقدیر از خبرنگاران برازجان در سالن اجتماعات شهرداری برازجان به همت شورای اسلامی شهر برازجان و شهرداری برازجان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام جناب سرهنگ غلامپور : در این روز در ابتدای سخنان خود درگذشت جانباختگان مردم لبنان را تسلیت عرض داشت و در ادامه شهادت شهید صالمی از اصحاب خبرنگار تسلیت عرض داشت و تبریک خود را به مناسبت روز خبرنگار به قلم دستان این روز اعلام داشت.


فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دستان ادامه داد : از شهردار محترم و ریاست شورای شهر حاج محراب بنافی بابت برگزاری چنین مراسمی تشکر می نمایم ، که چنین مراسمی را برگزار نمودند و بنده هم به نوبت خودم به عنوان فرمانده سپاه و و بسیج تشکر می نمایم ، کار بسیار خوبی است .

این مقام مسئول در باب هزینه خبرنگاران اعلام داشت : بنده از زحمات این خبرنگاران و اصحاب رسانه قدرانی می نمایم و توصعه بنده به این دوستان این است که خبرنگار در هر کشور دیگری که باشد مسئولیت سنگین خود را از لحاظ دنیوی و اخروی ندارد ولی در کشور ما از این جهت که بزرگترین نظام ما حفظ جمهوری اسلامی است . ما در نظام دینی و مذهبی ، مکتبی زندگی می کنیم . اصحاب رسانه باید با روش های خاص هر مطلبی که می خواهند از آن انتقاد نمایند وارد آن مطلب شوند و خبر خود را به وجود بیاورند . سعی خود را به آن بگمارند که نوشته های خود را در حل مشکلات مردم و جمهوری اسلامی ایران و تقویت این نضام مطرح نمایند . اصحاب رسانه باید اگاهی به مردم دهند که توان اگاهی مردم بیهترشود . شما قلم به دست های جامع حق آن را که این نظام را که خوان جوانان ما آن را ابیاری نموده است ندارید که اگر این کار را انجام دهید گناه نموده اید .


غلامپور در پایان افزرود : خبرنگار خون دلها را می بیند و اطلاعاتش بیشتر از ما است و خبرنگار با بررسی های خود مثل محقق می شود و با بررسی های خود سعی در حل این مشکل جامعه دارد و بعضی موقعه هم بی نتیجه می ماند و اما بعضی موقعه اصحاب رسانه منتظر آن هستند که مقام مسئولی اشتباه هی انجام دهد که آن را بزرگنمایی کنند ، که نظام جمهوری را تخریب نمایند. اصحاب رسانه باید با اگاهی به مردم جلوی این حرکت ها را بگیرند . در پایان پدر اولین شهید استان بوشهر از دست فرمانده سپاه جواد الائمه شهرستان دشتستان  تقدیر شد . 

در پایان پدر شهید شاهینی اولین شهید خبرنگار استان بوشهر در جمع خبرنگاران در این روز راجبع خاکسپاری فرزند شهید خود اعلام داشت شهید شاهینی که شهید برازجان است ،

این شهید در آبپخش به خاطر وصیت نامه خود در زیر پای دائی خود در گلزار شهدای آبپخش به خاک سپرده شد . در پایان این جلسه از اصحاب رسانه خبرنگار برازجان تجلیل شد . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.