×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شهردار برازجان : من از روز اول که در این سالن تا حالا در خدمت شما هستیم که به عنوان شهردار انتخاب شدم اعلام نمودم که از این روز به بعد ما هدف شهرداری را بر روی اصل مردم محوری قرار دادم

  به مناسبت روز خبرنگار تقدیر از خبرنگاران برازجان در سالن اجتماعات شهرداری برازجان به همت شورای اسلامی شهر برازجان و شهرداری برازجان برگزار شد .  

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :  شهردار برازجان در بزرگداشت روز خبرنگار اعلام داشت : در ابتدای سخن خود به خبرنگاران و روز خبرنگار و اعیاد غدیر را تبریک اعلام داشت و در ادامه فرمود :

ایشالله که بتوانیم شهرستان را در کشور را به نقطه ای برسانیم که ایده ال است . من از روز اول که در این سالن تا به حالا در خدمت شما هستیم که به عنوان شهردار انتخاب شدم اعلام نمودم که از این روز به بعد ما هدف شهرداری را بر روی اصل مردم محوری قرار دادم و با نخبگان و خبرنگاران آن روز صحب خود را انجام دادیم و با هم عهد بستیم که با هم فکری هم شهر را آباد نماییم و آز ان روز سعی خود را با مردم بیشتر نمودم ، تا جایی که در یک سال اول ملاقات های عمومی روزانه و عصر ها و خارج از تایم اداری برگزار نمودیم و در حل مشکلات انها همت بستیم . اگر من شهردار محمد حسن محمدی در جایگاه خود موفق هستم با همفکری مردم است ، که توانستیم شهر خود را آباد سازیم .

شهردار برازجان ادامه داد : خبرنگار رابط بین مسئولین و مردم است و مسئولئین باید با برنامه ریزی های خود سعی در حل مشکل مطرح شده نمایند. 

در ادامه محمد حسن محمدی افزود : من از همفکری و انتقاد سازنده مردم خوشحال هستم و انها را انجام می دهم . سه سالی است که بنده تا بنده تا به حال افتخار شهرداری مردم شهر برازجان دارم . استاندار سالن اجتماعات مردم برازجان در جاده سلامت ۷۰۰ نفری است و کنجایش ۱۰۰۰ نفری دارد . این مکان فقط سالن اجتماعات نیست بلکه مجتمع است که شامل کلاسهای آموزشی ، کافی شاپ ، سالن رو باز و … دارد ، ۴۵۰۰ متر زیر بنا دارد … می شود .ایشالله سعی داریم امسال آن را به بهره برداری برسانیم .

تلویزیون شهری پارک ازادی برازجان سه روز پیش روشن شد ، ولی بهره برداری آن هم به هفته دولت موکول شده است . شهردار برازجان در انتهای سخنان خود باسخکو اصحاب رسانه در محفل بود . در پایان این جلسه از خبرنگارهای برازجان تقدیر شد . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.