×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
همزمان با سالروز ولادت فرخنده ثامن الحجج امام رضا(ع)و دهه کرامت ، استانداری بوشهر معطر به بوی حضورخادمین رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید شد + تصاویر

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  همزمان با سالروز ولادت فرخنده ثامن الحجج امام رضا(ع)و دهه کرامت، استانداری بوشهر معطر به بوی حضورخادمین رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام :  حسن ابراهیمی معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار بوشهر ضمن تبریک میلاد امام رضا علیه‌السلام گفت: بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا علیه‌السلام ملجأ و پناهگاه ما ایرانیان وشیعیان است افتخارتشیع وایرانیان این حرم شریف وقدوسی است برکات وخیرات وعطر معنوی وفضای معنوی آن ایرانیان دربرگرفته است.

ابراهیمی به تجلیل از خدام گفتند: حضور خدام رضوی که خود افتخاربزرگی نصیبشان شده است ، دراستان بوشهر موجب خرسندی وسپاس وتشکر وقدرانی است به هرحال مردم استان بوشهراز نعمت های فراوانی برخودار هستند ولی به زعم بنده مهمترین نعمت آن عشق مردم به ولایت ،امامت می باشد واین عشق حکایت از سنت دیرینه مردم وعلاقه مندی آنان که به ائمه دارند وچه بسا هر سال دراین زمان تعداد زیادی از مردم استان بوشهر به جوارحرم بزرگوار امام رضاع مشرف می شدند که متاسفانه امسال فضای کرونایی محدویت های زیادی را ایجادکرد و حضور معنوی کاروان زیر سایه خورشید زمینه و شرایطی رافراهم می کند که دلهای ما را به حرم مطهر و این پرچم ملکوتی نزدیک کند. حضور خادمان امام رضا علیه‌السلام در این شرایط سخت که مردم از لحاظ روحی و روانی گرفتاری های عدیده ای دارند و نیاز دارند به پناهگاه و ملجأ خودشان پناه ببرند. بسیار لازم و موثر است که خدام رضوی این ارتباط رابرقرار کرده و این ارتباط رانزدیک می کنند که بسیار ارزشمند است.
وی در ادامه خطاب به خادمان کاروان زیر سایه خورشید آستان قدس رضوی بیان کرد: باید به نیابت از بزرگی کسی که همه مردم به ایشان پناه می بردند که گرفتاری هایشان حل می شد در کنار مردم باشیم من از حضور شما در استان بوشهر بسیار خوشحالم و از شماکه در این هوای گرم تابستانی با رعایت پروتکل های بهداشتی زحمت می کشید تشکر می کنم زیرا با همه این محدودیتها حضور شما می تواند تاثیر گذار باشد و به زعم بنده تاثیر به سزایی داشته است.
ایشان با بیان اینکه: دعا بکنیم واز امام رضا علیه‌السلام بخواهیم این ویروس منحوس از سر کشور ما برطرف شود وسالهای آینده بابرنامه های متنوع و ارزشمندی که شماعزیزان دارید و زحماتی که می کشید آن رادر گستره فضاهای مختلف فراهم کرد افزود: مردم ما از شهر وروستا عاشق امام رضاع هستند امام رضا علیه‌السلام متعلق به تمام ایران است و فقط برای شیعه نیست برادران اهل سنت ما و ادیان دیگر که زیاد مشاهده می کنید و قابل گفتن نیست به امام رضا ع برای رفع گرفتاری هایشان پناه می برند

اکبر قائدی دبیرستاد زیرسایه خورشید استان بوشهر ضمن تشکر از ابراهیمی معاون استاندار بوشهر خطاب به ایشان گفت: خادمی امام رضا علیه‌السلام به لباس خادمی نیست شما هم که خادم کشور امام رضا علیه‌السلام هستید وچرخ این کشوررامی گردانید خادم امام رضاع هستید.

وی با اشاره به اینکه: برنامه های چند نفره توسط خدام رضوی از صبح تا ساعت یک بامداد روز بعد به دور از خانواده به عشق امام رضا علیه‌السلام اجرا می شود از خادمان کاروان زیر سایه خورشید و شهرام قضایی معاون پشتیبانی تشکر کرد و تاکید کرد: برنامه ها بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی درحال انجام است . 

قائدی تصریح کرد: بعضی برنامه ها با هم استانی اهل سنت بود که باعث خوشحال شدن آنها از دیدار با خدام بود که احترام ویژه ای هم به خدام کردند.

وی از دیگر جشن های کاروان زیر سایه خورشید به جشن «بااجازه امام رضا… بله»، تجلیل ازمادران وپدران دهه ۶۰ و۷۰ که سه یا بیشتر از سه فرزند دارند، جشنهای خانگی شامل پخت کیک تزیین منزل مولود خوانی برای میلاد امام رضا علیه‌السلام اشاره کرد و افزود: به همت خیرین توانسته ایم ۲۰۰قاب تخته فرش متبرک حرم مطهر به این خانواده ها هدیه دهیم.

وی برنامه های دیگر دهه کرامت را مشاوره حقوقی رایگان به کلیه مردم استان، اجرای نمایشگاه آثار اسلامی در بستر فضای مجازی، تجلیل از خانواده شهداوحضوردرپادگان های نظامی عنوان کرد و اظهار داشت: ان شاءلله فردا همین تیم به جزیره فارسی اعزام می شود و این جزیره با پرچم امام رضا علیه‌السلام متبرک خواهد شد.

در پایان این دیدار نمک و نبات تبرکی بین تمامی پرسنل استانداری توسط خدام رضوی توزیع گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.