×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 19 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیام تقدیر و تشکر عبدالرسول مرادی از کسانی که او را حمایت نمودند و تبریک به آقای رضایی نماینده مردم شهرستان دشتستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مهندس عبدالرسول مرادی کاندیدای یازدهمین شورای مجلس شورای اسلامی در پیامی از تمامر کسانی کت او را حمایت نمودند قدردانی نمود و به اقای دکتر رضایی نماینده مردم شهرستان تبریک عرض نمود .

«لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»

سپاس و تشکر از شما مردم عزیز و فهیم، همچنین کاندایداهای محترم و فعالان عرصه سیاسی و اجتماعی که با حضوری پرشور وباصلابت که در روز ۱۳۹۸/۱۲/۰۲در پای صندوق‌های اخذ رای نمایشی عظیم از دموکراسی و مدنیت را بصورت رقابتی کاملا آزادانه به رخ کشیدید.
وچه دشوار است تشکر از شما دانایان، آگاهان،اقوام،هم تیره ای، هم طایفه ای، مردم فهیم بخش ارم و بوشکان و دشتستان وهمراهان این حقیر که توانستید با دستان خالی و عاری از هرگونه امکانات و منابع زر و زور و به دور از هرگونه تهمت و افتراء و با رعایت اصول و اخلاق انسانی و گفتمانی، اینجانب را مورد لطف قرار دادید
در پایان از تمامی افرادی که در این انتخابات و حماسه سیاسی شرکت کرده و یا کسانی که سایر کاندیدا‌ها را شایسته رای خویش دانسته‌اند و حضوری پرشور رقم زدند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

عرض تبریک خدمت برادر انقلابی و با بصیرت *جناب آقای دکتر رضایی* که توانستند با کسب بیشترین آرا به عنوان نماینده مردم شریف دشتستان انتخاب شوند
امیدوارم با روحیه ی جهادی و انقلابیشان بتوانند قدمی برای اشتغال جوانان و وضعیت معیشتی مردم بردارند و پیگیر مطالبات مردمی منطقه باشند برای ایشان از درگاه خداوند آرزوی سلامتی دارم.

همچنین از تمامی مسئولین ذیربط اعم از هیئت‌های اجرایی، نظارت و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها که بسترساز برگزاری چنین انتخابات گسترده‌ای بودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

مهندس عبدالرسول مرادی
کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشتستان
۱۳۹۸/۱۲/۰۳

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.