×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 6 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیام تبریک رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان به نماینده منتخب مردم درمجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تبریک رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان به نماینده منتخب مردم درمجلس شورای اسلامی بدین شرح اعلام شد .

حضور حماسه ساز مردم شهرستان دشتستان دریازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انسجام ملی را به نمایش گذاشت و نشان داد که این مردم در راستای ترسیم آینده ای زیباتر برای کشور عزیزمان عزمی خلل ناپذیر دارند و بی شک پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم ما هستند که دست در دست هم نغمه اتحاد و وحدت را سرودند.

افتخار کسب اعتماد مردم شریف، فهیم و قدرشناس دشتستان را به جنابعالی و تمام کسانی که دل در گرو عزت این مردم و سرزمین دارند تبریک عرض می نماییم.

اینک که سرمایه اعتماد مردم، که به حق یک امانت الهی است، بر دوش جنابعالی قرار گرفته است، صمیمانه از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی شمارا ازخداوندمتعال آرزو داریم.
امیدوارم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد مردم فهیم و محترم، فرصت خدمتگزاری و تلاش برای توسعه همه جانبه شهرستان دشتستان را که سرشار از پتانسیل وسرمایه انسانی است بیش از پیش مهیا گردددرپایان ازهمه کاندیدای محترم که در انتخابات شرکت کرده و باعث حضورپرشورمردم عزیز شهرستان دشتستان در عرصه انتخابات شدندسپاسگزاری می نماییم،

(رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان)
.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.