×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
 دکتر مریم پاسالار کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس اعلام نمود که من برای خدمت صادقانه  ، حمایت از ایثارگران و پیرو راه خط امام وارد این عرصه از رقابت شدم و تا آخر هم چه افتخار خادمی مردم را پیدا کنم و یا در کنار آنها باشم خادم ملت هستم . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام نشست خبری کاندید یازدهمین دوره انتخابات مجلس مریم پاسالار با کد ۱۵۴ با اصحاب رسانه دشتستان برگزار شد . عکاس سید محمد مهدی امیری 

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام بانوی دشتستانی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس مریم پاسالار با کد ۱۵۴ خدمت صادقانه و پیشرفت عادلانه را همیشه در مسیر راه خود قرار داده ام .

دکتر مریم پاسالار ” در مرداد ماه ۱۳۶۱ در خانواده متدین،معتقد و عاشق اهل البیت علیهم السلام چشم به جهان گشود و تحت تربیت پدرشهیدو بزرگوارش که از اساتید تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه و در عین حال از پاسداران رهروخط امام (ره) به شمار می‌رفت، تربیت یافت.

 دکتر مریم پاسالار  کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس اعلام نمود که من برای خدمت صادقانه  ، حمایت از ایثارگران و پیرو راه خط امام وارد این عرصه از رقابت شدم و تا آخر هم چه افتخار خادمی مردم را پیدا کنم و یا در کنار آنها باشم خادم ملت هستم . 

 

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس مریم پاسالار شفاف سازی خود را در این عرصه کاندیی خود اعلام داشت . دفتر من در شهر برازجان از من هزینه ای دریافت ننمونده است و دومین دفتر من در شهر وحدتیه است که مبلغ دومیلیون هزینه برای کرایه دفتر پرداخت شده است و ستاد مرکزی بنده در سعداباد است که پانصد هزار تومان است  کرایه دفتر است . 

چاپ برشور و تراکت و کارت ویزیت من مبلغ دو میلیون و  صد و  هفتاد شش هزار تومان شد و بیست بنر دو در سه در حوزه سطح دشتستان چاپ شده است که به مبلغ دو میلیون و هزینه مصارف مصرفی در ستاد به مبلغ دومیلیون است . و تبلیغات فضای مجازی خود را هم با یک میلیون هزینه به آن انجام خواهم داد . بنده حقیر هزینه این دوره کاندیدای خود را به مبلغ بیست میلیون اعتبار برای این دوره انجام خواهم داد . 

 مریم پاسالار کارمند دولت هستم و دارای هیچ وسیله شخصی نیستم . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.