×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
محسن بنافی کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه دشتستان :درجهت تحقق بیانیه گام دوم بنفع کاندیدای جوان مومن انقلابی وکارآمدانصراف خودرااعلام نمود .

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام محسن بنافی کاندیدای جوان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه دشتستان :درجهت تحقق بیانیه گام دوم بنفع کاندیدای جوان مومن انقلابی وکارآمدانصراف خودرااعلام نمود . متن پیام به شرح زیر است . 

بسمی تعالی

﴿ انّ الله لا یُغیِّرُ ما بقوم حتّی یغیّرو ما بانفسهم ﴾

خداوند سرنوشت هیچ قومی و «ملّتی» را تغییر نمی دهد مگر آنکه آنها خود تغییر دهند

سلام علیکم

      خرسندیم که امروز انقلاب اسلامی در کمال پختگی در سایه رهنمود ها و هدایت گری های عالمانه رهبر فرزانه مان در این هیاهوی تبلیغاتی با هزینه های قدرت های استکباری، با حماسه آفرینی مردم بصیرمان جشن ۴۱ سالگی خود را با شکوه برگزار می کند. امروز همه مردم  ایران زمین به وظیفه ذاتی و مسئولیت خود در تعیین سرنوشت خود واقفند تا مبادا فردا روزی ما را در کنار مسئولین نا کارآمد مورد مواخذه قرار دهند. این انقلاب با خون شهیدان به ثمر نشسته و با تبیین مسیر مجلس آینده از طریق بیانیه گام دوم انقلاب با اتکا به نیروی جوان، مومن انقلابی پای کار که همانا مجلسی قوی و معتقد به توان داخلی است و در فضای بین الملل در تمدن سازی اسلامی و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی موعود (عج) گام خواهد برداشت.

        اینجانب محسن بنافی متولد ۷ اسفند  ۱۳۶۶ فرزند فتح اله از همه مسئولین اجرایی و نظارتی انتخابات بالاخص شورای محترم نگهبان و همچنین کاندیداهای محترم که زمینه ساز شور سیاسی و قدرت نمایی دموکراسی در انظار جهانیان شده و آماده ثبت برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی هستند صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. همچنین از اقوام، دوستان وآشنایان، اقشار مختلف مردم، بزرگان احزاب و هیئت ها و شخصیت ها و نخبگان علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان، استان و حتی خارج از استان که بنده را مورد لطف و محبت بی دریغ خود قرار دادند تقدیر و تشکر می نمایم. در این مسیر با دوستانی آشنا شدم که مایه افتخار بنده شدند و در ادامه زندگی حتما از راهنمایی آنها بهره مند خواهم شد. در اینجا لازم میدانم با توجه به شرایط موجود و به صلاح دید بزرگان و مشاوران خودم با انصراف از کاندیداتوری یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به حمایت از لیست تفکر انقلابی و جهادی شهرستان دشتستان کناره گیری خود را در جهت انتخاب راحت تر و یک پارچه تر مردم عزیزم اعلام می دارم. البته این پایان کار و راه ما نیست به امید خداوند این نهالی که امروز کاشته شد همگان در حفظ و رشد آن تلاش خواهند کرد تا از میوه و سایه آن بهرمند گردند.

      لذا از همه مردم فهیم و بصیر دشتستان، بالاخص هواداران گرامی خاضعانه دعوت می کنم ضمن طلب دعای عاقبت به خیری برای بنده، با انتخاب فرد اصلح طبق شاخص ها و فرمایشات ولی امر مسلمین، مشارکت حداکثری را برای ۲ اسفند ۹۸ رقم بزنیم مطمئناً منتخب مردم به پشتوانه آراء حداکثری از امتیاز ویژه ای برخوردار خواهد بود. ان شاءالله

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

خدمتگزار کوچک و جوان شما

محسن بنافی 

 ۲۹/۱۱/۹۸

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.