×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تقدیر ، تشکر و دعوت دکتر اسماعیلی از مردم در خصوص حضور در انتخابات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام پیام تقدیر ، تشکر و دعوت دکتر اسماعیلی از مردم در خصوص حضور در انتخابات به شرح زیر اعلام می شود . 

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز و شهید پرور دشتستان بزرگ


باسلام و درود به روح بلند و ملکوتی امام راحل عظیم الشأن ، شهدای عزیز و آرزوی توفیق برای مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و سلام، عرض ادب و ادای احترام به شما خوبان غیور مردان و شیر زنان دشتستان .
همانگونه که مستحضرید حسب تجربیات در مسئولیت های اجرایی در مناطق مختلف استان و با داشتن تخصص در رشته اقتصاد مصمم شدم تا به مردم زادگاهم در جایگاه نمایندگی مجلس که به واقع در این دوره میبایست اقتصادمحور باشد خدمت نمایم و بر همین مبنا داوطلب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شدم که البته صلاحیتم توسط شورای نگهبان احراز نگردید . ضمن تمکین و احترام به قانون بر خود لازم دانستم به مصداق حدیث شریف « من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق » از تمامی همراهی ها ، ابراز لطف و محبتتان صمیمانه و متواضعانه از سر اخلاص تقدیر و تشکر نمایم .
از آنجا که همیشه به این آیه شریفه اعتقاد داشته و با خودم مخصوصا در زمان های سرنوشت ساز زمزمه مینمایم « عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم » آنجا که می‌فرماید چه بسیار شود که چیزی را مکروه شمارید ولی به حقیقت خیر و صلاح شما در آن بوده و چه بسیار شود چیزی را دوست دارید و در واقع شر و فساد شما در آن است ، رجاء واثق دارم خداوند متعال صلاح و مصلحت بندگان را بهتر دانسته و به همین دلیل تسلیم حکمت و رضای حق هستم.
در پایان ضمن دعوت به حضور و مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفندماه توفیق همگان را از درگاه قادر متعال مسئلت نموده و امیدوارم خداوند عمری عنایت فرماید تا بتوانم ذره ای از دریای بیکران محبت عزیزانی که در سطح دشتستان بزرگ ، استان و کشور از ابتدای این تصمیم لحظه ای ما را تنها نگذاشتند ان شاالله توفیق جبران داشته باشم . آمین یا رب العالمین .

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته
فرزند کوچک دشتستان بزرگ حسن اسماعیلی
بیست و سوم بهمن ماه نود و هشت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.