×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهندس عبدالرسول مرادی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  برنامه ای مدون برای همه اقشار جامعه دشتستان دارم که اگر انشاالله با کمک خداوند متعال و یاری شما مردم فهیم،توفیق حضور در مجلس شورای اسلامی را داشته باشم .

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مهندس عبدالرسول مرادی اعلام نمود . 

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ( عج )

درود بر روان پاک بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام شهدا و شهدای انقلاب اسلامی درود و سلام بر مقام معظم رهبری و آرزوی طول عمر با عزت و پربرکت برای آن بزرگوار.

اینجانب برنامه ای مدون برای همه اقشار جامعه دشتستان دارم که اگر انشاالله با کمک خداوند متعال و یاری شما مردم فهیم،توفیق حضور در مجلس شورای اسلامی را داشته باشم سعی خواهم کرد این برنامه ها را عملی سازم.شهرستان دشتستان یک منطقه استراتژیک می‌باشد که متاسفانه از تمام پتانسیل این شهرستان آنچنان که باید استفاده نشده و به دلایل متعددی از جمله دوری از دریا ،موقعیت های شغلی زیادی در این منطقه از دست رفته است،برای مثال یک جوان رای اولی پس از اتمام دانشگاه در این وضعیت حساس کشور نگران آینده خود می باشد .بنابراین نماینده منتخب مردم فهیم این منطقه بایستی با شناخت تمام نقاط قوت و پتانسیل های این شهرستان از تمام فرصت ها برای آبادانی و بهتر شدن وضعیت شهرستان استفاده کنند و تقاضای عاجزانه دارم نگذارید دیگران برای شما تصمیم بگیرند.
برای بسیاری از ما بارها پیش آمده که خود را ناتوان تر از آنی بدانیم که بگذاریم دیگران برایمان تصمیم بگیرند، کنترل مان کنند، و به طور کلی ما را تحت تأثیر خود قرار دهند. رای دادن فقط حرکت دادن خودکار روی ورقه کاغذ نیست.
رای دادن یعنی سرنوشت یه منطقه را چهار سال دست یه نفر دادن.
رای دادن یعنی چهار سال آینده ی جوانان را بدست یک نفر دادن

                                                                                                                                   رای دادن یعنی تفکر و اندیشه

رای دادن یعنی مشارکت در سازندگی منطقه
لطفا نگذاریم دیگران برایمان تصمیم بگیرند.تعهد نامه مهندس مرادی :من با خدای خود عهدکرده ام تا زنده ام خادم بی منت مردم باشم و باتوجه به وضعیت اقتصادی مردم و اشتغال جوانان تصمیم گرفتم کاندیدای مجلس شوم و از شورای نگهبان جهت تایید اینجانب سپاسگزارم نمیدانم تقدیر چگونه رقم خواهد خورد،اما خداوند ما را مکلف به تدبیر نموده است،لذا با بسیاری
از گروههای مرجع و شخصیت های موجه و معتقد به ارزشهای اسلامی و انسانی،به مذاکره و مشورت پرداختم و با قدرت بر راهی که قدم گذاشته ام، ایستاده ام.
اینجانب حامی جوانان و روشنفکران و معتقد بر اندیشه و دموکراسی هستم،لذا انتظار دارم جوانان منطقه دشتستان و آنهایی که معتقد به آزادی اندیشه و تفکر و همه ی اقشار جامعه ی شهرم حمایت شوم چرا که هدف من جز خدمت به خلق نیست و منطقه های ما الان با نیازهای خیلی شدیدی مواجه هستند، بعضی مناطق روستایی گاز ندارند و بعضی مناطق شهری امکانات شهری مناسب و بیمارستان ندارند و راه های ارتباطی اکثرا استاندارد نیست و همچنین آنتن دهی نامناسب شبکه های همراه و اینترنت و…

اینجانب متعهد شده ام که از توان و تجربه خود به منظور پیشبرد اهداف و برنامه هایم عمل کنم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.