×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
سردار حاج قاسم سلیمانی شهادت مبارک .

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  این مصیبت خدمت تمامی مسلمین  تسلیت عرض نموده.

پیام رهبرانقلاب درپی شهادت سردار سلیمانی؛ انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است .➖در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس رهبر انقلاب پیامی صادر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت عزیز ایران!
🔹سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه‌ی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند.
🔹سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم، و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت.
🔹این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌ارواحناه‌‌فداه و به روح مطهر خود او تبریک و به ملت ایران تسلیت عرض میکنم.
🔹او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود،
🔹با رفتن او به حول و قوه‌ی الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای حادثه‌ی دیشب آلودند.
🔹شهید سلیمانی چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است و همه‌ی دلبستگان مقاومت خونخواه اویند.
🔹همه‌ی دوستان -‌ و نیز همه‌ی دشمنان – بدانند خط جهاد مقاومت با انگیزه‌ی مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مبارک است، فقدان سردار فداکار و عزیز ما تلخ است ولی ادامه مبارزه و دست یافتن به پیروزی نهایی کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ‌تر خواهد کرد.
🔹ملت ایران یاد و نام شهید عالیمقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس را بزرگ خواهد داشت و اینجانب سه روز عزای عمومی در کشور اعلام میکنم و به همسر گرامی و فرزندان عزیز و دیگر بستگان ایشان تبریک و تسلیت می‌گویم.

سیدعلی خامنه‌ای

.……………………………………………………………………………………….

پنتاگون: به دستور ترامپ سردار سلیمانی را ترور کردیم .

وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون در بیانیه‌ای اعلام کرد که به دستور دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اقدام به ترور سردار سلیمانی کرده‌اند .

پنتاگون هدف از این حمله را در بیانیه خود «اقدام‌های دفاعی قاطع برای محافظت از کارمندان آمریکا در خارج از کشور» عنوان کرده است .

سناتور آمریکایی: ترامپ نباید بدون مجوز کنگره دومین فرد قدرتمند ایران را ترور می‌کرد

🔹«کریس مورفی»، نماینده مجلس سنای آمریکا به شدت توجیه ارائه شده توسط پنتاگون برای ترور سردار حاج «قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به باد انتقاد گرفت.

و در نهایت شهادت نصیب سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی ما شاد شد .

جزئیات ترور سردار حاج قاسم سلیمانی

🔸ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد چند بالگرد آمریکایی به همراه پهپاد در نزدیکی فرودگاهی در بغداد ، ۲ خودروی بسیج مردمی عراق را هدف قرار دادند که در نتیجه آن افزون بر سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و بیش از ۹ تن از نیروهای بسیج مردمی به شهادت رسیدند
🔸نیروی های تروریستی آمریکایی عهده دار مسئولیت این کار شدند و پروازهای خودشان را تا ساعتی پیش بر فراز شهر بغداد بیشتر کردند و فضای بغداد را تصاحب کردند و حاکمیت عراق را نقض کردند
🔸سفارت آمریکا نیز به تمامی کارمندان آمریکایی دستور داده فردا بغداد را ترک کنند و منطقه سبز بغداد کاملا از سوی دولت عراق مسدود شده است و منتظر واکنش دولت عراق هستیم.

جزئیات کامل شهادت سردار سلیمانی

🔹سفیر ایران در عراق گفت: ١٠ نفر همراه سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس بودند که همه به شهادت رسیدند.

🔹حدود ساعت ۱ بامداد امروز جمعه دو خودرو که شهید سلیمانی و «ابو مهدی المهندس» را از فرودگاه بغداد به شهر بغداد انتقال می دادند مورد اصابت حمله موشکی قرار گرفتند و همه سرنشینان که ۱۰ نفر از همراهان و محافظان شهید المهندس و شهید سلیمانی بودند تماما به شهادت رسیدند.

🔹در حال هماهنگی برای انتقال پیکر شهدا به جمهوری اسلامی ایران هستیم که ان شاءالله در اسرع وقت این اقدام انجام شود.

🔹سفیر ایران در عراق در رابطه با واکنش عراقی ها به خبر شهادت «سردار سلیمانی»، گفت: از ساعات اولیه بامداد جمعه زمانی که خبر حدود ۲ و نیم یا ۳ بامداد منعکس شد مقامات و مسئولان عراقی و شخصیت ها در حال تماس با ما بودند و می خواستند به سفارت ایران بیایند که من خواهش کردم اجازه دهند کارهای ما برای انتقال پیکر انجام شود.

روحت شاد سردار

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.