×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سید موسی موسوی مسئول هئیت حسین ابن علی ( ع ) مسجد قله برازجان / مقاومت فرهنگی را ما باید همیشه در ذهن خود داشته باشیم و برای آن برنامه ریزی نماییم.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام بمناسبت ایام ولادت باسعادت شیرزن کربلا حضرت زینب کبری سلام الله علیها گردهمایی اعضا فعالین وهمکاران هیئت فرهنگی مذهبی حسین بن علی علیه السلام محله قلعه برازجان بمنظور تقدیر ازفعالین و همکاران دربرگزاری مراسم محرم ۹۸  در مسجد قلعه برازجان باحضور امام جمعه وریاست شورای شهربرازجان برگزار شد . 

سید موسی موسوی مسئول هئیت حسین ابن علی ( ع )  اولین شهید انقلاب شهید محمدی نام دارد و ابراز داشت این شهید بزرگ از مسجد قلعه برازجان است.

این مسجد در حال حاضر مشکل سرمایی دارد که می طلبد با حضور شما و اعضای شورای شهر برازجان که در این جلسه در کنار ما هستید و با همکاری دوستان دولتی موضوع سرمایشی مسجد درست شود.
مقاومت فرهنگی را ما باید همیشه در ذهن خود داشته باشیم و برای آن برنامه ریزی نماییم.

در این دوره دشمن اگر نتواند در زمینه فرهنگی نفوذ کند قطعا در زمینه اقتصادی ماهم نمیتواند نفوذ کند ، که این خود نشانه اهمیت والای موضوع فرهنگی ماست و می طلبد که دولتی های عزیز در این زمینه ی فرهنگی خود را به کار ببندند و تنها به یک مسئله خاص جامع امروزی که اقتصاد است افکار خود را بکار نگیرند. 

مسجد قلعه برازجان را بهتر می توانیم با مرحوم حاج شیخ رضا ذاکر پیش نماز این مسجد که فردی خوش رو و خود بانی روضه ها میشدن و خود روضه داشتن یاد کنیم.


حاج آقا حسن مصلح امام جمعه شهر برازجان در ادامه فرمود:
این مسجد باید دوباره با محوریت نماز جماعت و کار فرهنگی مستحکم تر نمود .با این محوریت ها جوانان جذب مسجد و خیلی از خواسته ای ما محقق خواهد شد.این مسجد نباید مقطعی باشدو فقط در زمان محرم باشد .با رونق ما به این مسجد و ارتباط قدیمی های مسجد با این مسجد رونق خود راردوباره آغاز خواهد نمود.تلاش خود را به کار بندیم که این مسجد جوانان مومن تر بیت نماید و در شرایط جنگ نرم که هستیم و حجم گسترده فرهنگی علیه نسل جوان ،نوجوانان ماست تلاش خود را به کار بندیم که برای جلوگیری از جنگ نرم و دشمن و حجمه فرهنگی و حفاظت از نسل جوان و نوجوان از عقایدشان و هویت مسلمانی انها راه حفظ نماییم.

حاج محراب بنافی رییس شورای شهر کارهای فرهنگی مساجد از روزیکه امام جمعه محترم تشریف اورده اند بهتر شده است.تا جاییکه جوانان خوبی به مساجد

جذب، و کارهای خوبی انجام داده اند.محله کم برخوردار شهر نیازمند تلاش های بیشتر فرهنگی است با تلاش هایی که ما برای جذب جوانان به مساجد به کار میبریم جوانان خود را از اسیب های اجتماعی دور مینمایی در پایان این مقام مسئول ادامه داد باید به جوانان امروز کار داد و آنها را وارد میدان فرهنگی نمود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.