×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام در این مراسم گفت: مجموعه سپاه صرف نظر از این که یک نیروی انقلابی و میدانی است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و به نقل از خبرگزاری بسیج مراسم هفته پژوهش در سپاه استان بوشهر برگزار شد .

جشنواره استانی دانش و پژوهش امام علی علیه السلام همراه با مراسم گرامیداشت هفته پژوهش به همت معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر و با حضور فرمانده و کارکنان این سپاه برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه السلام در این مراسم گفت: مجموعه سپاه صرف نظر از این که یک نیروی انقلابی و میدانی است و آمادگی خود را در جهت حفظ نظام اسلامی در سراسر دنیا اعلام کرده است یک نیروی فکری و اندیشه ای هم هست.

حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: امروز کسانی که سپاه و بسیج را در جبهه¬های مختلف علمدار می بینند متوجه می شوند که سپاه و بسیج اهل فکر، اندیشه و پژوهش اند و همواره در پیشرفت¬های در ابعاد مختلف صنعتی، اقتصادی، نظامی و غیرنظامی جلودار بوده و هستند.

وی تصریح کرد: پژوهش زائیدن فکر و معلومات جدید است و لازم است که انسان خود را به زحمت بیندازد تا بتواند با کمک خداوند متعال به اندیشه جدیدی دست پیدا کند.
این مقام مسئول یادآور شد: بعضی ها در جهان متمدن امروز، شعار تقابل بین علم و دین را سر می دهند و معتقدند که اگر کسی دنبال دین رفت از پیشرفت عقب می¬ماند در صورتی که این مسئله درست نیست و یک تحریف است و واقعیت این است که دین و دانش از هم تفکیک پیدا نمی کنند.

مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه امام صادق علیه السلام نیز در این مراسم هدف از برگزاری این جشنواره را تقدیر از دست‌ اندرکاران عرصه دانش و پژوهش در سطح سپاه استان بوشهر عنوان کرد و گفت: دانش یک مؤلفه قدرت¬ساز به حساب می¬آید که سپاه نیز برای پاسداری از انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد.

سرهنگ محمد رضا زارعی تبار تأکید کرد: امروز نیاز است که همه ما در بحث¬های دانش و پژوهشی پای کار باشیم چرا که اقتدار در این عرصه موجب بازدارندگی می شود.
در این مراسم از پژوهشگران، اندیشه ورزان و تجربه نگاران برتر سپاه امام صادق علیه السلام تجلیل به عمل آمد.

همچنین در حاشیه این مراسم که در نمازخانه معراج سپاه امام صادق علیه السلام برگزار شد دستاوردهای علمی و پژوهشی معاونت دانش و پژوهش سپاه استان بوشهر در قالب نمایشگاهی در معرض دید کارکنان این سپاه قرار گرفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.