×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان با کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان برای حمایت از فرزندان ایتام اکرام ومحسنین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان برازجان سلام رئیس کمیته امداد برازجان از همکاری دو جانبه این نهاد و دانشگاه ازاد اسلامی واحد دشتستان در جهت حمایت از ۱۵۰۰ فرزند یتیم و نیازمند خبر داد .
غلامحسین قیطاس خواه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان در نشست با دکترافروغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان و معاونان وی که با موضوع همکاری در جهت حمایت از دانش آموزان و دانشجویان یتیم و نیازمند برگزار شد اظهار داشت : هم اکنون ۱۵۰۰ کودک یتیم ومحسنین در برازجان وبخش مرکزی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که همگی دانش آموز و یا دانشجو می باشند .

وی با اشاره به طرح اکرام ایتام و محسنین گفت : در این طرح که برخاسته از نگاه اعتقادی و بینش عمیق مردم به آموزه‌های دینی است، خیران اقدام به حمایت مالی و معنوی از یک تا چند یتیم و فرزند نیازمند می‌کنند و در طول سال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را مستقیما در اختیار آنها قرار می‌دهند .
قیطاس خواه
با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰۰ خانواده یتیم در بخش وجود دارد گفت: حدود ۱۲۰۰ حامی برای حمایت از فرزندان یتیم این خانوارها به آنها کمک می کنند .

وی با تشریح طرح جذب بیش از ۱۶۸۰ حامی برای فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت خاطر نشان کرد : این طرح برای مشارکت اقشار مختلف جامعه در بحث حمایت از ایتام بی سرپرست برنامه ریزی شده است که هر شخص در صورت تمایل ماهیانه مبلغی را از حداقل ۱۰ هزار تومان تا هر اندازه که توان مالی دارد مستقیما” به حساب فرزندان ایتام پرداخت می نماید .

ایشان با معرفی سایت ekram.emdad.ir اظهار داشت: این سایت به منظور دسترسی آسان ثبت نام مستقیم و انتخاب کودک مورد نظر توسط خود حامیان راه اندازی شده است و پس از فرایند ثبت نام با صدور شماره حسابی، کمک های حامیان به شکل مستقیم و بدون واسطه به حساب یتیم مورد نظر پرداخت می شود و کمیته امداد هیچ گونه دخالتی در آن ندارد .

در ادامه این نشست دکتر افروغ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان ضمن تقدیر از فعالیت های کمیته امداد در ارائه خدمات به خانواده های نیازمند اظهار داشت : همه ما در قبال دانش آموزان و دانشجویان نیازمند مسئولیت داریم .
دکترافروغ با تاکید بر اینکه جوانان دانشجو و دانش آموزان بزرگترین سرمایه‌ برای آینده جامعه هستند گفت: ما مسئولان باید به فکر رفع نیازها و مشکلات تحصیلی آنها باشیم .

ایشان ضمن اعلام آمادگی خود و سایر همکاران در حمایت از این طرح اظهار داشت که حاضریم در زمینه اموزشی و سایرزمینه ها با کمیته امداد همکاری همه جانبه را داشته باشیم .

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.