×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تسلیت رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان به مناسبت رحلت پیامبراکرم (ص)وامام حسن مجبتی(ع) وشهادت امام رضا(ع)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام تسلیت رییس واعضای شورای اسلامی شهربرازجان به مناسبت رحلت پیامبراکرم (ص)وامام حسن مجبتی(ع) وشهادت امام رضا(ع) بدین شرح است . 

*پیامبر اکرم(ص) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد. آن بزرگوار با زندگی پربار خود در طول ۲۳ سال مأموریت الهی به خوبی توانست پایه‌های حکومتی دینی و اسلامی را بنا کند که تا به امروز هیچ‌ قدرتی نتوانسته کوچک‌ترین خدشه‌ای بر آن وارد کند*.

*گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون این عزیزان می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به ما نشان دهد. بدون تردید راه رستگاری بشر تمسک به اهل ‌بیت است. امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال، توفیق پیروی از کلام حق در تمامی جنبه های زندگی به خصوص در راستای رشد و تعالی انسانیت را داشته باشیم.

*اینجانب ازطرف خودواعضای محترم شورای اسلامی رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام ، حضرت ختمی مرتبت ، سید المرسلین محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت افتخار ایرانیان، شاه خراسان ،امام رضا (ع) را به همه شیعیان و دوستداران آن حضرت تسلیت عرض می نمایم و امیدوارم که مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم*.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.