×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
شهردار برازجان رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع)را تسلیت گفت .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام شهردار پیام تسلیت شهردار به مناسبت  رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) بدین شرح می باشد .

بیست و هشتم ماه صفر، سالروز رحلت جانسوز خاتم‌المرسلین، برترین اولیاء خداوند، سرسلسله‌ی خاندان عصمت و طهارت، پیامبر رحمت و مهرورزی حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) است.
پیامبر اکرم(ص) که به‌ عنوان خاتم انبیا در عصر جهل و ظلمت، خورشید جهان‌فروزی شد برای بازگشت بشریت به مسیر فهم، اخلاق، انسانیت و شعور و با کشیدن خط بطلان بر جهلی که در روح و جان مردمان آن دوران ریشه دوانده بود، شناخت طریق حق را نه تنها به مردمان زمانه‌ی خود آسان کرد بلکه حجت را بر انسانهای تمام دورانهای بعد از خود نیز تمام ساخت تا یافتن مسیر و ادامه راه حقانیت بر همگان سهل و آسان گردد.
اکنون که در سالروز ارتحال جانسوز این آفریده‌ی بی‌همتای الهی و فرزند گرامی‌اش حضرت امام حسن مجتبی (ع) قرار داریم، اینجانب به نوبه‌ی خود این دو مناسبت مهم تاریخ اسلام و مذهب تشیع را به پیشگاه مقام معظم رهبری، عموم هموطنان عزیزم و به خصوص خدمت شما مردم فهیم و شریف برازجان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و آرزو میکنم توفیق قرار گرفتن در زمره‌ی محبان آن بزرگواران و رهروان صدیقشان را داشته باشیم.

محمدحسن محمدی- شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.