×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرپرست جدید فرمانداری دشتستان از همین حالا تکلیف خود معین کند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام و به نقل از فعال اجتماعی و سیاسی شهرام حسین پور پس از چندین ماه کش و قوس ها و لابی های پشت پرده درون جبهه سیاسیون اصلاح طلب سرپرست سابق فرمانداری کنار گذاشته شد و جناب نوروزی بر صندلی فرمانداری برازجان تکیه زد.
پس از رفتن فرماندار خنده از برازجان در شرایطی دکتر لقمان زاده سرپرستی فرمانداری برازجان را بر عهده گرفت که دردسر بزرگ کمبود آب شهرستان یقه او را گرفت اما با کنترل اوضاع ، تعامل و قبول مسیر میانه روی با همکاری جهادی ادارات ، ارگانهای انقلابی و امنیتی پس از چند روز پر آشوب و تجمعات خیابانی ، با تامین اعتبارات زیرساختی توزیع و انتقال آب شهرستان موضوع را بدون امنیتی کردن اوضاع مدیریت نماید و نتیجه آن رضایت و آرامش در تابستان گرم امسال برای مردم بود.

هر چند شهرستان دشتستان را فردی بسیار توانمند تر می طلبید اما اینجور تصور می شد که پس از مقبولیت نسبی ایشان بین جناح ها و لابی های نماینده و سیاسیون اصلاح طلب ایشان فرماندار قطعی هست.

اما در یک چرخش ناگهانی که معمول به سابقه در دولت تدبیر وامید است ، جناب نوروزی که سابقه فرمانداری دارد ، سکاندار این مسند شد .
اما دلایل و چرایی معرفی ایشان از جانب خود استاندار در رسانه ها به سمع و نظر مردم رسید که البته افکار عمومی چیز دیگر می گوید.
اکنون جناب نوروزی در شرایطی سرپرستی فرمانداری را بر عهده گرفته است که چالشهای زیادی در این شهر زبانه زده و پیش روی او هست .
در اولین فرصت باید خانه تکانی نمایند و افراد با صلابت و توانا را در فرمانداری بکار بگمارند.

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی کار اصلی او شروع می شود که حتما باید در انتخاب مدیران اجرایی نیز تجدید نظر نمایند ، زیرا که در دوره قبل نسبت به انتخاب معتمدین حرف و حدیث های زیادی وجود داشت کسانی گمارده شدند که از نگاه احزاب بعضا معتمد نبوده و نیستند.
از دیگر انتظارات مردم مشکلات درمانی و عمرانی شهرستان هست که پروژه ها و برنامه های جدید می تواند امید بخش به مردم باشد .

اما ایشان نباید از مطالبه گران و فعالان مدنی و فرهنگی که زخم و درد بسیار دارند غافل شود که غفلت از انها بمنزله خودکشی هست.
ایشان باید سعی کند از کارشناسان و مشاوران جوان و قدرتمندی بهره بگیرد تا در تله چاپلوسان و منافع طلبان هرز نیافتد.

رسیدگی به مشکلات اشتغال جوانان ، مشکلات اصناف ، باشگاههای ورزشی و ورزشکاران فراموش نشود که این هم یک فرصت و هم از سوی دیگر چالش جدی برای او خواهد بود.
اینکه چجور می خواهد با رسانه ها و فعالان مجازی تعامل و همفکری داشته باشد بسیارمهم است که یک روابط عمومی بالا را می طلبد ، چیزی که قبلی ها از آن بهره مطلوب نجستند که غفلت از آن به منزله عدم نکته بینی در مدیریت او قلمداد خواهد شد.
سخن آخر ، سرپرست اگر می خواهد در مسیر حق و شهدا گام بردارد ، باید بداند ، شهدا به ما نیازی ندارند .
فقط رفتن در اولین روز کاری بر مزار شهیدان گلگون کفن ملاک تایید ایشان برای مردم نخواهد بود ، بلکه عمل به وصیت نامه های شهدا خیلی مهم هست .
شهدا اکثرا وصیت کردند که امام خود را تنها نگذارید ، از باندبازی و جناح بندی بین مردم بپرهیزد ، پاک دست و پرهیزکار باشید ، در مسیر پیشرفت وخدمت به مردم گام بردارید ، روحیه جهادی و ایثارگری داشته باشید ، بین مردم باشید و با مردم با متانت برخورد کنید،…. تا خداوند از شما راضی و خشنود باشد.

اینها را گفتم که جناب نوروزی از هم اکنون بداند که اینجا دشتستان هست و مردمی رنج کشیده و شهید پرور دارد که پا به پای انقلاب بوده و هستند تا جایی که لازم باشد در میدان و رکاب هستند ، اما اگر مدیری نخواهد با مردم ، برای مردم در جهت اعتلای ارزشهای انقلاب که بالاترین آن خدمت به مردم هست ، گام بردارد ، نه خدا از او راضی خواهد بود و نه مردم ، لذا از همین الان تکلیف خود را معین نماید .

یادداشت✍🏼 فعال اجتماعی و سیاسی شهرام حسین پور

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.