×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجدید بیعت سرپرست فرمانداری دشتستان با ائمه برازجان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  در دفتر امام جمعه شهر برازجان تجدید بیعت سرپرست فرمانداری دشتستان با ائمه برازجان انجام شد . عکاس سید محمد مهدی امیری و ابوالفضل قاسمی 

 فتح الله نوروزی سرپرست فرمانداری دشتستان بعد از تجدید بیعت با آرمانهای شهدا برای دومین  تجدید بیعت خود به دیدار حاج آقا مصلح امام جمعه برازجان و حاج آقا شیخی مدیریت سازمان تبلیغات اسلامی  رفت و در اینجا ابرار داشت که بنده در خوزه

مدیرتی خود  کارها را ستادی انجام می دهم . می طلبد که ما همه با هم یکپارچه باشیم . با همکاری با هم می توانیم منافع همه را تامین نمایم . من اصالتا دشتستانی هستم که مزار پدرم در این شهر است . همیشه در کنار شما و از مشورتهای شما بهره خواهم برد . شهدا یک چیز از ما می خواهند و آن هم خدمت خالصانه است . 

گرامی می داریم یاد و خاطره شهدا را . حاج آقا مصلح امام جمعه شهر برازجان ادامه دادند در هر پست و سمتی هستید این پست امانت است . اندک زمانی دست ماست و زمان دیگر دست دیگری خواهد افتاد . دعای خیر مردم بدرقه راه شما باشد .

مشکلات مردم برازجان زیاد است و می طلبد که در فرصت بهتری برای رفع مشکلات مردم این شهر چاره اندیشی نماییم . قلب شهر و تحرک شهر فرمانداری است که باید با نظارت خود کارها را پیشش ببرید . دولت با نیروهای قویی که دارد می تواند کاریی خود را به مردم نشان دهد . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.