×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
چهارمین جلسه و اخرین جلسه هماهنگی مراسمات هفته دفاع مقدس در برازجان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام چهارمین جلسه برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین فرماندهان حوزه ها،هر کدام از این مسئولین با برنامه اجرایی های خود بهتر آشنا شدند. عکاسان سید محمد مهدی امیری و ابوالفضل قاسمی 

این برنامه قرار است از ۳۱ شهریور سال جاری آغاز می شود که در سه روز به صورت یک روز در میان ادامه دارد .

می طلبد مردم برازجان که از اول که با آرمان های خون شهدا تجدید بعیت خود را پیش از پیش ادامه داده و در این مراسمات رسمی شرکت گسترده داشته باشند با ما باشید که به زودی چارت این مراسمات به صورت رسمی در سایت برازجان سلام و کانال های خبری این پایگاه قرار گرفته می شود.

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام حوزه امام رضا و حوزه نجف اشرف برازجان و حوزه امام سجاد دهقاید در مراسمات شبانه هفته دفاع مقدس حضور فعال دارند .

فرمانده سپاه شهرستان دشتستان سرهنگ غلامپور فرمود جنگ ، گنجی است .  ما از این جنگ درصد کمی از آن هم نتونسیتیم استخراج نماییم .

سرهنگ غلامپور : با اجرایی این چهار برنامه ها از مساجد ، هفته دفاع مقدس پر رونق تر خواهد شد .

* گفتمان دفاع مقدس با موضوع جنگ و امنیت برگزار شود . امنیت ما در کشور و دنیا به خاطر جنگ است . به خاطر این است که ما خوب جنکیدیم و دفاع کردیم .

* گفتمان جنگ و خود کفایی : در این موضوع باید کسانی باشند که بهتر از پیش صحبت نمایند . 

* جنگ و اطاعت محض از رهبری : یک ایمان مردم  و اطاعت خوب مردم از فرمان رهبری است . 

* گفتمان دینی و امنیت 

۳۰۰ مرکز ما در دفاع مقدس باید برنامه هفته دفاع مقدس انجام دهند . این برنامه ها باید هزینه یک میلیوان تومانی داشته باشد ولی با این اوضاع آشتفه بازار اقتصادی هزینه ای که سپاه ندارد و تمامی دوستانی که در این صحنه وارد شده اند برای این هفته خود جوش از توان خود و کمک مردم انقلابی دارند هزینه ها را متقبل می شوند .

در ادامه سرهنگ  غلامپور ساعات برنامه ها را  به این شگل تنظیم نمایید . در سه شب برنامه هفته دفاع مقدس که از ۳۱ شهریور سال جاری آغاز می شود .

کاروان :  دارای ۶ امبولانس مثل زمان جنگ آماده نمایید . ماشینهای لانکروز قدیمی با بچه های بسیجی با کوله پشتی ، امکانات لازم همراه خود داشته باشند و توتیتای قدیمی آماده نماید . ۱۰ ماشین انتظامی آماده شود . منی بوسها باید تقسیم شود بین پایگاها . زمان حرکت کاراوان موتوری هفته دفاع مقدس ساعت ۱۶ خواهد بود که مسیر حرکت کاروان موتوری در برازجان اعلام خواهد شد . 

سرگشی از خانواده شهدا را خواهیم داشت . که هر کدام به زمان خود در کانال یا سایت نشر خواهیم داد . .

 

قبار رویی از گلزار شهدا خواهیم داشت داشت که اطلاع رسانی کامل برای شروع این برنامه که در پنچشنبه است خواهیم داشت که مردم برازجان هم در صحنه حضور یابند . 

 

سرهنگ  غلامپور مراسم هفته دفاع مقدس در دانشگاه آزاد برازجان خواهیم داشت . که پیشنهاد بنده به آقای  افروغ ریس دانشگاه آزاد برازجان این باشد که سعی نمایند با توچه به ۴ مورد اشاره شده بالا که در سایت با نماد ( * ) مشخص شده است انجام دهند . 

ورزش  :  قسمت ورزش که به  مسئولیت آقای کمارج رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان و آقای فروغی بسیج ورزشگاران نیم ساعت قبل از شروع برنامه ها حرکات نمایشی ورزشی خود را انجام دهند . سالن اجرای برنامه ها در حسینه و مسجد اعظم از ساعت ۲۰ به مدت سه شب اجرا خواهد شد . 

نمایشگاه هفته دفاع مقدس : ۵۰۰ سند هفته دفاع مقدس را برای این روز هماهنگ کنیم که آماده کنیم . متولی نمایشگاه اداره ارشاد برازجان و هنرمندان برازجان است که در حسینه اعظم برازجان برگزار می شود . این نمایشگاه به مدت یک هفته دایر می باشد . 

سرهنگ  غلامپور : تجمع رزمندگان در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد : در سه شهرستان هماهنگ شد در طول هفته که تجمعی برای بزرگداشت این هفته انجام شود . 

مدارس : در تمامی شهرها در سر صبحگاه همراه با روای یک برنامه خوب و منسجم برای هفته دفاع مقدس برگزار شود . 

دولتی ها : ادارات در هفته دولت حتما بنر هفته دفاع مقدس بنر خود را نصب نمایند . 

ورودی شهر از میدان خلیج فارس نماد جبهه و جنگ مشخص است سنگر خوب زمان جنگ ساخته شود که شهر هوای جبهه و جنگ هفته دفاع مقدس را به خود ببیند . 

سرهنگ  غلامپور : تجلیل از رزمندگان زن دفاع مقدس انجام خواهد شد  . در برازجان ۱۰ رزمنده خواهر که با هلال احمر همکاری داشته اند در زمان دفاع مقدس از انها تجلیل خواهد شد که خانم معیری از حوزه خواهران شما باید انها را با تماسی که مشخص شوند تشریف می اورند یا خیر که ما از آنها تقدیر نمایم در یدکی از برنامه های هفته دفاع مقدس به ما معرفی نماید که ما از انها تجلیل نماییم . و اگر کسانی که از بین این افرد فردی می تواند صحبت نماید که به حوزه آن شب که برنامه دارد اعلام نماید که صحبت های شیوا و رسای خود را از دوران دفاع مقدس انجام دهد . 

 

سرودهای میدانی هفته دفاع مقدس در سه قسمت از سطح شهر برگزار می شود .در طول هفته  اولین میدان امام خمینی  ، دومین میدان دژ و میدان فردوسی . اطلاع رسانی دقیق در کانهالها انجام خواهد شد . 

 

آقای شهردادر و آقای کوهکن دغدغه این موضوع زیاد دارند . با شهرداری بروید یک میدان مشخص نمایید . تابلوی سطح شهر که عکس رزمنده های زنده ( که در قید حیات ) هستند ، نصب نمایند . 

راویان در این روز قصه داستان جنگ تعریف نمایند و داستان خاطرات جنگ خودشان را تعریف نماینند . و در زمان معین حرف خود را به سرنجام برساند و خاتمه دهند . آزاده ما که ۶ سال اسیر بوده است ، در این ۶ سال می توان با خاطره این آزاده یک کتاب نوشت . 

و در پایان سرهنگ  غلامپور هرکس بتوانند مداح خوب کشوری بیاورد از هر لحاظ ما مجموع سپاه سعی خود را خواهیم کرد او را از بابت هزینه حمایت نماییم . 

 

در این جلسه آقای قاسمی با عنوان پوشش رسانه ای این مراسمات اعلام نمود که برنامه های رسمی که از قبل به ما خبر داده شود به صورت رسمی در سایت

 

ها انعکاس داده می شود.

اقای ملکوتی در چهارمین و اخرین جلسه هفته دفاع مقدس خود را به عنوان سرپرست فرماندهی نیرو انتظامی شهرستان دشتستان معرفی نمود و اعلام داشت که

به زودی فرماندهی جدبد شهرستان خواهد آمد و اعلام خواهد شد . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.