×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
یادواره شهدای عملیات والفجر ۲ با محوریت شهدای برازجان در کانون امام خمینی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام یادواره شهدای والفجر ٢ با حضور سرداران اسدی. سردار رزمجو فرماندهی ارشد سپاه استان سردار صفری. سردار کفاش و با حضور خانواده شهدا جانبازان و ایثارگران آحاد مردم عزیز و خونگرم شهر برازجان برگزار شد .

این مراسم با قراعت قاری و حافظ جانباز عزیز عبدالرضا برازجانی آغاز شد .

این برنامه با نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران و سخنرانی سرهنگ غلامپور فرماندهی سپاه جواد الائمه  دشتستان ادامه یافت . 

فرمانده سپاه جواد الائمه برازجان ابتدا گزارشی از حضور رزمندگان شهرستان با حضور ٨۶ درصدی در دوران دفاع مقدس ابراز داشت و در ادامه فرمود . رزمنده نوجوان ١١ ساله و دیگر سرداران همچون سردار شهید اسدی ، بیژنی ها و بنوی و خانواده شهیدان حسینی مقدم با ۵ شهید که نثار نظام و انقلاب کردند حضور پر رنگی در میادین ٨ سال دفاع مقدس از خود نشان دادند و باعث افتخار این مرز و بوم شدند . 

 پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : مسئول معاونت بازرسی قرارگاه عملیاتی خاتم الانبیاء (ص) در این مراسم گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمام شیاطین عالم به جان این انقلاب افتادند و با هم همفکری کردند تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند.

سردار محمد جعفر اسدی افزود: گروهک های بسیاری تشکیل و رسانه های متعددی در این زمینه فعال شدند تا جلوی برپایی دین الهی را بگیرند که خوشبختانه با عنایت خداوند متعال به اهداف خود دست پیدا نکردند.

وی تصریح کرد: هنوز دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی نگذشته بود که دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند و آن چه در این باره اهمیت دارد این است که در ابتدای دفاع مقدس، مردم یعنی بسیجیان و پاسداران را به جنگ راه نمی دادند و می گفتند که جنگ کاری تخصصی است و شما در این زمینه تخصص ندارید.

فرمانده تیپ ۳۳ المهدی (عج) در دوران دفاع مقدس در ادامه ضمن تشریح عملیات والفجر ۲ گفت: یک روز ما در مقابل دشمن برای بقای جمهوری اسلامی می جنگیدیم اما امروز ما برای ارتقای آن می جنگیم.

در پایان این یادواره از خانواده ۲۲ شهید دشتستانی عملیات والفجر ۲ با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد. و رزمنده های دوران دفاع مقدس با یادگار عکس از خود در کنارهم  این روز را به ثبت رساند . 

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.