×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دونفر از فعالین اجتماعی برازجان بجای مسئولین عذرخواهی کردند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام دو تن از فعالان اجتماعی برازجانی به جای مسئولین از خانواده ای که جهت درمان فرزندشان به بیمارستان برازجان مراجعه و مورد بی مهری قرار گرفته بودند دلجویی و عذرخواهی کردند.
به گزارش ناصرون، این دو فعال اجتماعی پس از اظهارات یکی از شهروندان برازجانی در فضای مجازی مبنی بر برخورد نامناسب بیمارستان برازجان با وی در مدیریت سابق و عدم رسیدگی به موقع و مطلوب از جانب پزشکان این بیمارستان که باعث می شود وی پس از چند ساعت طولانی مجبور شود فرزندش را جهت درمان به بوشهر منتقل کند با مراجعه به خانه این شهروند و اهدا گل بابت این نوع رفتار غیرصحیح بیمارستان عذرخواهی کردند.
شهرام حسین پور در این باره به خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی ناصرون گفت: ما به جای مسئولین از این خانواده عذرخواهی کردیم به این دلیل که اگر ما به عنوان یک فعال اجتماعی به موقع و بنحو مطلوب این مشکلات و دغدغه شهروندان را پیگیری و مطالبه کرده بودیم شاید الان شاهد انجام چنین رفتاری نبودیم.
وی خطاب به این شهروند اظهار کرد: من بابت این نوع رفتار و این بی مسئولیتی در قبال فرزندتان از شما عذرخواهی می کنم و با کمال احترام دستان شما و فرزندتان را می بوسم و امیدواریم که این مسئله باعث ایجاد تلنگری بر مسئولین مربوطه باشد.
وی افزود: من بر این باور هستم که اگر اینجانب و سایر فعالان اجتماعی توانسته بودیم مطالبات به حق درمانی مردم عزیز را به خوبی پیگیری کنیم اکنون شاهد رنجش مردمان و فرزندان شهرمان نبودیم و امیدواریم که بتوانیم از این به بعد به خوبی از مطالبات به حق شما دفاع کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.