×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
به مناسبت شهادت امام جعفر صادق پوشش خبری ما در سایت برازجان سلام داشته باشید همه برازجان دعوتید که در کادر دوربین  ما باشید  ….

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام روز ۸ تیر سال ۹۸ مصادف است با  شهادت حضرت امام جعفرصادق ع را درهرکجا که باشیم می توانیم مراسم این روز را باشکوه برگزارکنیم .
باور کنیم که دشمنان میخواهند جلسات امامان عزیزمان کم رنگ برگزار گردد . خلاف مسیر دشمنان حرکت بزرگ مذهبی دینی انقلابی انجام دهیم .
ضمن تسلیت این عزای بزرگ وشهادت رئیس مذهب شیعه به اطلاع می رساند مراسم عزاداری دردهقاید,باسخنرانی امام جمعه محترم شهربرازجان حاج اقا مصلح و روضه خوانی وسینه زنی ان شاالله ساعت یازده ۸ تیر شنبه درمحل مسجدامام زمان عج دهقاید برگزار خواهد شد . 
باحضور انقلابی ودینی خوددراین جلسه بهره مند شوید,
یاحسین ع  ( اللهم صل علی محمد وال محمد )  و اما در برازجان سه محفل به ما اطلاع رسانی شده است که ما با توجه به خبرهای زیادی که به این پایگاه ارسال می شود از سمت مخاطبین و باید بهتر خدمت دوستان باشیم دو محفل را پوشش خبری خواهیم داد که در اطلاعیه های زیر اطلاع رسانی شده است . لذا از مردم برازجان جهت ارج نهادن باشگوه این مراسم دعوت می شود که در پوشش خبری بهتر این مراسمات در ساعت مقرر که اطلاع رسانی شده است حضور بهم رسانند .

دو پوشش خبری زیر را ازفیلم و تصویر در سایت کار خواهد شد 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.