×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کارکنان حقشان را مطالبه می‌کنند، مسئولین با حقوق‌های به موقعشان بی‌تفاوتی را ترجیح می‌دهند…

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : صدای اعتراض مردم این‌بار از بیمارستان_شهید_گنجی_برازجان

🔹وقتی صحبت از مظلوم است، از ته دل، آهی شنیده می‌شود که گویا قرار نیست به آن توجهی شود. به فکر منفعت‌طلبی و چپاول کردن، توانی برای تفکر در باب مسائل مظلوم نمی‌گذارد. که البته شاید توجه نکردن به حق مظلوم، خود برنامه‌ای باشد برای پر کردن جیب مسئول و خالی کردن اندوخته‌ی مظلوم.
🔹صدای اعتراض مردم این‌بار از بیمارستان شهید گنجی برازجان شنیده‌می‌شود. صدایی که با تمام توان حقشان را مطالبه می‌کنند تا شاید مسئولی به آن توجه کند. وقتی شخصی که حقوق_ماهیانه‌اش یک‌میلیون‌تومان ‌می‌باشد و بیمه هم نیست، ده ماه حقوق دریافت نکرده و تهدید هم می‌شود باید .

صدای_اعتراض خود را بر سر چه کسانی بلند کند؟ وقتی شخصی سه‌سال بدون بیمه، ماهیانه ۳۰۰ ساعت کار می‌کند و نزدیک به ده ماه است که حقوقش هم قطع شده به ‌طوریکه آن‌ طرف ‌تر شخصی با حقوق بالای ده ‌میلیون ‌تومان با همه‌ی مزایا وجود دارد و حقوق عقب‌افتاده‌ای هم ندارد، باید مظلومیت صدای این کارکنان را چگونه فریاد زد؟
🔹جناب سعادت ، نماینده‌ی شهرستان برازجان، جناب گراوند، استاندار محترم بوشهر و تمام مسئولین_مربوطه ، تا دیر نشده و تا کاسه‌ی صبر مردم لبریز نشده فکری به حال حقوق کارکنان بیمارستان شهید گنجی برازجان کنید. نارضایتی مردم و پر شدن کاسه‌ی صبر کارکنان، به نفع چه کسی است؟ که قدمی برای حل این مشکل برداشته نمیشود.
🔹تا قبل از اینکه دیر شود و نابسامانی های اجتماعی بر سر این پرسنل خدوم خراب شود مسئله‌ی حقوق و بیمه‌ی این کارکنان را حل کنید که در غیر این‌صورت عواقب تمام مشکلات و آهی که از دل خانواده تک تک این پرسنل برآید گریبان گیر هیچ‌کسی جز مسئولین مربوطه در این حوزه نخواهد بود. م️نبع خاکریز شهر گناوه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.