×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
پیام رئیس شورای شهر برازجان به مناسبت سالگرد امام خمینی ( ره )

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام متن پیام تسلیت رئیس شورای شهر به ناسبت سالگرد امام خمینی بدین شرح می باشد . 

                         بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که بر بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

امت‌ امام(ره)‌، که‌ از سرچشمه‌ی‌ فیاض‌ آن‌ پیر فرزانه‌ سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن‌ وجود وارسته جسته‌اند، اکنون‌ شاهد آنند که‌ ملتهای‌ دیگر، حتی‌ ملتهای‌ غیرمسلمان‌، نسخه‌ی‌ تعالیم‌ انقلابی‌ آن‌ قائد عظیم‌ را مایه‌ی‌ نجات‌ خود دانسته‌ و آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ را در آن‌ یافته‌اند.
چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، از اهمیت فراوانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و در تاریخ جاودانه مانده است.
حضرت امام خمینی(ره) ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در کشور احیا کرد و با رهبری بی‌نظیر خود، مردم این سرزمین را همراه و همدل ساخت و انقلابی بنیان نهاد که پناهگاه و یاور مظلومان جهان باشد.

امام خمینی(ره)کسی است که تاریخ نه تنها نامش رافراموش نخواهدکردبلکه به این نام افتخارمی کند.

اینجانب از طرف خود و همکارانم در شورای اسلامی شهر برازجان،سالروز رحلت جانسوز این ابرمرداندیشه،اخلاق ،معرفت و دینداری رابه همه ولایتمداران و عاشقان ولایت تسلیت عرض نموده و امیدوارم راهش را که راه ائمه اطهر است همچنان ادامه داده و مانند همیشه گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و از رهنمودهای ایشان  که “امام خمینی (ره)دیگراست”بهره ببریم و در زندگی و کار عملی سازیم.

مهدی نیکنام
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.