×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام تسلیت شهردار برازجان به مناسبت رحلت حضرت امام(ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام  : متن پیام مهندس محمدی شهردار برازجان بدین شرح می باشد 

ما خدایا کوکبی گم کرده ایم                                  آفتابی در شبی گم کرده‌ایم

وقتی در سالهای ابتدایی دهه‌ی چهل خورشیدی فریاد آزادی خواهی و استقلال طلبی ملت ایران در حسینیه‌ها و مساجد و تکیه‌ها طنین انداز شد و پس از چندی به خیابانها و کوی و برزن کشید، شاید هیچکس فکرش را نمیکرد که همین فریادهای مردمان این سرزمین یک روز هیبت و شوکت فرعونیان زمان را که زیر چتر حمایت اربابان ابرقدرت خود بودند فرو بریزد و بنایی نوین از ویرانه‌ی ایران بنا نهد.
اما همان فریادهای خاموش و آتش نهفته در لایه‌های جامعه فرصت بروز یافت و کاخ ستم را زیر و زبر کرد چرا که آن فریادها را رهبری بود فرزانه، شجاع، مهربان و در سایه سار لطف الهی که همه چیز خود را برای سرفرازی ملت ایران در طبق اخلاص گذارده بود.
خمینی، برای ملت ایران نه تنها یک رهبر مذهبی و سیاسی، بلکه یک قهرمان تاریخی و در حکم پدری بود که برای رهایی فرزندش از زیر یوغ بندگی، جان خویش را در کف دست میگیرد و به مبارزه‌ای نابرابر برمی‌خیزد.
اینک در آستانه‌ی سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد -که سرآغاز خیزش عمومی ملت ایران به رهبری خمینی کبیر علیه استبداد پهلوی است- قرار داریم و پیش از آن ۱۴ خرداد، سالکوچ مراد عاشقان و پیر عارفان، بت شکن بزرگ قرن، حضرت امام خمینی در پیش روی ماست.
دو واقعه‌ای که بدون شک از مهمترین وقایع یکصد سال اخیر ایران اسلامی است.
اینجانب به عنوان خدمتگزار مردم در مجموعه مدیریت شهری برازجان، ضمن پاسداشت یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، مراتب تسلیت خود را به مناسبت سالروز رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) به پیشگاه ملت قهرمان ایران و بخصوص همشهریان عزیز برازجانی اعلام می‌دارم.

محمدحسن محمدی- شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.