×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیام مهندس محمدی شهردار برازجان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباط

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : متن پیام مهندس محمدی شهردار برازجان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباط به شرح زیر است

                                   بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه، در عصر ارتباطات، یکایک افراد جامعه بصورت خواسته یا ناخواسته در معرض دسترسی سریع، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات و اخبار حوزه‌های مختلف قرار دارند. اطلاعاتی که عموما حاصل زحمات تلاشگرانی از جنس آگاهی‌بخشی به جامعه است. مردان و زنانی که آگاهی اذهان را رسالت خود قرار داده، سختیها و مصائب احتمالی فعالیت در جهت آگاهی بخشی و روشنگری جامعه را به جان می‌خرند. اگرچه ممکن است گاهی شاهد نشر اطلاعات دیگری هم باشیم. اطلاعاتی که ممکن است گاهی با خطا توام باشد و گاه ممکن است بصورت عمدی و برنامه‌ریزی شده با داده‌های غلطی همراه باشد که می تواند خبری ناصحیح را در سطح بزرگی به وسعت یک جامعه و یا حتی مردمان یک سرزمین در تمام نقاط جهان منتشر نموده و موجبات تشویش اذهان یک ملت را فراهم نماید.
اینجاست که می‌توان نقش آن دسته از انسانهای شریفی که تعهد و رسالت خود را به پای هیچ منفعت و منیتی ذبح نمیکنند و شرافتمندانه به پای رسالت خویش و وجدان بیدار خود ایستاده اند را از دیگرانی که از عرصه‌ی مقدس اطلاع‌رسانی به عنوان میدانی برای رسیدن به امیال و اغراض خود بهره میبرند بهتر شناخت.
و چه نیکوست جایگاه آن انسانهای شریفی که همواره “شرف” خود را قاضی نخست عملکرد خویش دانسته و بر آگاهی جامعه بر مبنای اطلاعات سره و صحیح همت می کنند.
حالا به ۲۷ اردیبهشت ماه رسیده ایم؛ روز ملی ارتباطات و روابط عمومی. روز پاسداشت تلاشهای مردان و زنانی از همان جماعت شرافتمند که خود را وقف جامعه و بیداری جامعه کرده اند.
بجاست اگر به احترام این نیکمردان و شیرزنان، تمام قد ایستاده و کلاه از سر برداریم و خاضعانه این روز مهم و ارجمند را به این گرامیان تبریک بگوییم.
اینجانب -به عنوان خدمتگزار کوچک مردم در شهرداری برازجان- این مناسبت فرخنده را به همکاران پرتلاش خودم در روابط عمومی شهرداری، همکاران روابط عمومی دیگر نهادها و دستگاهها و نیز همه‌ی تلاشگران عرصه‌ی ارتباطات تبریک و تهنیت گفته، عزتمندی و توفیق روز افزون همه‌ی عزیزان را از درگاه حضرت حق خواستارم.

محمدحسن محمدی- شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.