×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جریان های انحرافی ، تکمیلی نقد غفار عباس ( غفاری ) اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : جریان انحرافی که ادامه فعالیت خود در دشتستان را منتفی می دید با رایزنی های مخفی تصمیم به انتقال برنامه های انحرافی به شهرستان گناوه در ماه مبارک رمضان نمود که با تیزبینی نهادهای انقلابی مواجه شده و شفاف سازی و نقد این جریان در شهرستان گناوه شکل گرفت اما با تصمیم نهادهای تبلیغی و هیئت میزبان، سخنرانی این افراد لغو شد. دهه اول فاطمیه سال ۱۳۹۷بود که زمزمه ورود یک سخنران منتسب به جریان انحرافی غفار عباسی(غفاری) به شهرستان دشتستان شنیده شد که علی رغم توصیه دلسوزانه نهادهای نظام و انقلاب به هیئت میزبان، با اصرار برخی افراد بی خبر از این جریان، منبرهای ایشان برقرار شد که متاسفانه یا خوشبختانه پیش بینی نهادهای انقلابی مبنی بر سخنرانی چالشی و تفرقه انگیز فردی که خود را رضائی نیا معرفی کرده بود درست از آب درآمد و ایشان درطول این سه شب اکثر نهادهای انقلابی و حکومتی نظیر شورای نگهبان و غیره را تخریب کرد.

وی بعد از اتمام مراسم در پیج اینستاگرام خود متنی منتشر و ادعا کرد در شب آخر سخنرانی درب مسجد روی ایشان قفل کرده و مانع سخنرانی شدند که با واکنش سریع اعضای هیئت میزبان، دروغ پردازی ایشان در فضای مجازی آشکار شد.

بعد از اتمام مراسم دهه اول فاطمیه آگاه سازی و شفاف سازی در مورد جریان انحرافی در مجامع و جلسات خصوصی و عمومی منطقه دشتستان آغاز شد و تمام مسئولین و معتمدین شهرستان دشتستان به اتفاق تصمیم به توقف فعالیت جریان مذکور در منطقه دشتستان گرفتند که باهمدلی مردم انقلابی دشتستان فعالیت مریدان غفار عباسی در دشتستان کاهش شدیدی پیدا کرد و دچار اضمحلال درونی و بعضا بین خودشان نیز انشقاق ایجاد شد.

جریان انحرافی که ادامه فعالیت خود در دشتستان را منتفی می دید با رایزنی های مخفی تصمیم به انتقال برنامه های انحرافی به شهرستان گناوه در ماه مبارک رمضان کرد که با تیزبینی نهادهای انقلابی مواجه و شفاف سازی و نقد این جریان در شهرستان گناوه شکل گرفت اما با تصمیم نهادهای تبلیغی و هیئت میزبان، سخنرانی این افراد لغو شد.

مطابق رویه متداول افراد وابسته به جریان های انحرافی، هوچی گری و افشاگری مجازی به سبک آمدنیوز از طرف ایشان شروع و این حرکت جاهلانه موجب شد ماهیت منفی و ضدیت این جریان با نهادهای انقلابی و حکومتی بیش از پیش آشکار شود.منبع:  سپاس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.