×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
تجلیل بیعت فرهنگیان برازجان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در گلزار شهدای برازجان برگزار شد + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام در بزرگداشت هفته مقام معلم تجلیل بیعت فرهنگیان برازجان با شهدا  که در ابتدا با خواندن زیارت عاشورا و سخنرانی زیبای حاج اقا مصلح امام جمعه برازجان در گلزار شهدا ( بهشت سجاد ) برازجان برگزار شد . عکاس سید محمد مهدی امیری 

هفته معلم را به معلمین و فرهنگیان و فعالین عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض می دارم.

امام خمینی ( ره ) فرمودند معلمی شغل انبیاست و باید معلمان به این جمله افتخار کنند  ، در بسیاری از آیات قران وقتی خداوند از انبیاء نام می برند، پیغمبر خاتم ،حضرت  محمد مصطفی یاد می برد مهمترین رسالت آنها را تعلیم و تزکیه می داند . در ادامه حاج آقا مصلح امام جمعه محترم برازجان فرمود در روایت تعریف معلم خیر به این عنوان است کسی که تعلیم دهد فضیلت ، ارزش ، کمال ،  هدایت ، انسان را  و یک کلمه معلم هدایت می باشد . 

اگر مفتح ها و با هنرها تربیت شدند ، نتیجه کار و اساتید معلمان بوده است . 

شهید مطهری در کلاس امام روح الله تربیت می شود .شهید مطهری  و مفتح ها در کلاس بزرگان دین و عالمان دین و ربانی تربیت شدندو چنین مقامی پیدا کرده اند . 

کار معلمان در زمینه تربیت سخت تر شده است  . حجمهای گسترده علیه دین و اعتقاد  جوانان ما  و در نهایت باورهای جوانان ما را هدف قرار داده اینجاست که باید نقش معلم برجسته

شود . معلمان ما باید به روز باشند پاسخگوی شبهات جوانان در همه زمینه ها باشند و دست جوانان را بگیرند و با شیوه های تازه نسل نوجوانان ما را حفظ بکنند . 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.