×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 1 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
پیام تبریک شهردار برازجان به مناسبت روز کارگر

متن پیام شهردار برازجان محمد حسن محمدی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت روز کارگر به شرح زیر است

پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام : یازدهم اردیبهشت ماه را باید صاحب یکی از زیباترین مناسبتهای تقویم جهانی دانست. روزی که به نام بزرگمردان عرصه ی کار و تلاش و سازندگی نامگذاری شده است.

ارج گذاردن به “کار” و جایگاه بلند کارگران در فرهنگ و آیین ما از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و هست.
ما پیرو آیینی هستیم که پیامبرش بر دستان پینه بسته ی کارگر بوسه میزد و امیر مومنانش تاکید داشت مبادا گمنامی اشخاص سبب شود کار و تلاش آنان را کوچک بشمارید.
از دیگر سو، در بزرگترین آثار تاریخی سرزمینمان شاهد یافتن بقایایی از مزدهای مهیا شده برای کارگرانی هستیم که یکی از بزرگترین نمادهای شوکت و صولت بزرگترین امپراطوری تاریخ بشر یعنی تخت جمشید را پدید آوردند.
این حرمت و احترام به جایگاه والای کارگران عزیز را باید در همه ی دوران ها و در تمامی نمادها و نمودهایش پاس داشت و به عنوان بخش مهمی از فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی مردمان ایران زمین ارج نهاد.
اینجانب -که خود را خدمتگزار شمار زیادی از کارگران زحمتکش و ارجمند شاغل در مجموعه ی شهرداری برازجان میدانم- نیز همچون همیشه به احترام این بزرگمردان عرصه ی تلاش و آبادانی ایستاده، دست همت همه ی کسانی که برای ساختن برازجان عزیزمان تلاش میکنند را می بوسم و مناسبت زیبای یازدهم اردیبهشت ماه را به کارگران عزیزی که در سرتاسر کشورمان ردای خدمت به ایران و ایرانی بر تن دارند، تبریک و شادباش عرض میکنم.
همتتان مستدام، عزتتان روزافزون.

خدمتگزار مردم شریف برازجان- محمدحسن محمدی
شهردار برازجان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.