×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سرهنگ نعمت الله غلامپور در گردان سایبری یک مدافع باشید

چهل سال پیشرفت کرده ایم و برگشتی نداریم.در گردان سایبری پدافند غیر عامل باشید .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان در جمع فعالین فضای مجازی گفت: در گردان سایبری برای یاران خود پدافند غیر عامل باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان در بین فعالین فضای مجازی دشتستان با تبریک به مناسبت فرار رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: از سال ۵۷ تا حالا چند مدت از پیروزی انقلاب گذشته است و چهل سال پیشرفت کرده ایم و به عقب باز نمی گردیم و تا انقلاب امام مهدی (عج) با انقلاب اسلامی هستیم.

سرهنگ نعمت الله غلامپور در ادامه صحبت های خود افزود : در آن زمان حزب فعال در برازجان حزب توده و لیبرال بودند و تصور این دو حزب این بود که با قبول جمهوری اسلامی این مملکت به  ۱۴۰۰ سال پیش بر میگردید و مردم به گذشته برمیگردند.

وی به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: در سال ۵۷ صد سد بود و حالا ۴۰۰ سد بتنی فعال داریم و همچنین  علم رباتیک جز پنج کشور اول جهان هستیم ساخت دارو های گیاهی رتبه ۷ جهان را داریم رتبه چهار در درمان ناباروری چهار کشور برتر پیوند اعضا جز هشت کشور برتر قدرت نظامی هفت کشور برتر از نظر قدرت موشکی جز یازده عضو فضایی جز ده کشور پرتاب ماهواره هستیم.

غلامپور خاطرنشان شد: در سال ۵۷ بعضی ها می گفتند کار جمهوری اسلامی تمام شده است ولی مردم با همه مشکلات بازهم پای نظام و انقلاب هستند زیرا میدانند راه انقلاب، راه امام زمان را دنبال می کنند شما دارید زمینه انقلاب امام زمان را آماده می کنید.

وی به سخنان شهید مهدی عراقی در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت: در خاطرات شهید مهدی عراقی موجود است که  من از سال ۴۱ محافظ امام بودیم ازش پرسیدیم این نهضت به کجا خواهد رسید ؟ گفت شاه سقوط میکند ، جمهوری اسلامی و بعد انقلاب امام زمان انشاالله ظهور می کند،  بعضی وقتا آدم در انقلاب باید جهادی باشد  ولی با آن نیست دعا کنید که با آن باشید جمهوری اسلامی لشکر لازم دارد نه در یک زمینه در همه زمینه ها.

فرمانده سپاه دشتستان در خطاب به بسیجیان و آحاد مردم تصریح کرد: همگی لشکر سایبری انقلاب اسلامی در جهت دفاع از انقلاب اسلامی باشند و کمک کنند و به خوبی یاد بگیرند و محکم بر سر دشمن بزنند و گلوله های فلزی خود را در فضای مجازی بر سر خودمان نریزند بر سر دشمن بریزند و محور های انقلابی را خوب بشناسند و بهترین روش را بکار بگیرید.

وی در آخر افزود: در گردان سایبری یک مدافع باشید برای یاران خود و از خاکریز خودمان با بصیرت افزایی و آگاه کردن مردم در فضای مجازی مانند یک پدافند غیر عامل باشید که تلفات سایبری ما کمتر شود  و انشالله بتوانیم سربازان خوبی برای انقلاب اسلامی باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.