×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دنیای فضایی مجازی به قتلگاه منافقین جمهوی تبدیل نمایم

مسول سازمان فضای مجازی بسیج استان بوشهر گفت: با تشکیل گردان های سایبری فضای مجازی به قتلگاه منافقین و دشمنان جمهوری اسلامی تبدیل میشود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی برازجان سلام مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) در جمع فعلان فضای مجازی  دشتستان ( برازجان )  گفت: امروز جمهوری اسلامی در حوزه فضای مجازی در واقعیت کلام یک مستعمره است و ما در اینترنت و در بهره بری از پهنای باند اینترنت مستمره آمریکا هستیم و هیچ داده ای از خودمان برای استفاده نداریم و این نیز یک نقطه ضعف برای ما است.

فرزاد سیمی افزود: ما در فضای مجازی برای بر طرف نمودن تهدید ها حضور منظم و سازماندهی شده ای نداریم و یک جبهه منسجم تشکیل نشده لذا نیاز است نیرو های انقلابی در عرصه فضای مجازی حضور فعال داشته باشند.

سیمی بیان کرد: از ابتدای انقلاب که بسیج این شجره طیبه شکل گرفت در سنگر های مختلف حضور پیدا کرد در حوزه های مختلفی از جمله  جهاد گران سازندگی و گردان های مختلف ایفای نقش نمود و امروز باتوجه به نیاز کشور تصمیم به را اندازی گردان های سایبری و در نهایت تحقق لشکر سایبری گرفته است.

وی اظهار داشت: گردان سایبری میخواهد تهدیدات موجود در فضای مجازی را به واسطه فعالیت جهاد گران عرصه فضای مجازی خنثی کند و به واسطه این گردان ها فضای مجازی را به قتلگاه منافقین و دشمنان انقلاب اسلامی تبدیل کند.

این فعال فضای مجازی افزود: طبق اطلاعات موجود، سازمان تروریستی منافقین در آلبانی کمپ فضای مجازی تشکیل داده اند که بالغ بر ۱۵۰۰ سیستم های مجهز تهیه شده و در حوزه فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ملت ایران عملیات روانی انجام بدهند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) بیان کرد: طبق تحلیل و برسی ها ۴در آینده ابعاد دیگری از اینترنت آمریکایی صرفا در جهت مبارزه با انقلاب اسلامی رونمایی میشود که اگر برای انها برنامه ریزی نشود؛ یک تهدید بالقوه محسوب میگردد. تصاویر اختصاصی سید محمد مهدی امیری

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.