×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نسبت مدیر شبکه ۳ با حدادعادل

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای اداره جامعه انتقاد باید منطقی و با نیت خدایی باشد، گفت: باید مسیری را انتخاب کنیم تا انتقاد ما به سود آمریکا نباشد. صراط مستقیمی که می گویند از مو باریک تر و از شمشیر تیزتر است، همین است.

غلامعلی حدادعادل عصر شنبه در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین افزود: در شرایط فعلی باید مراقب باشیم و در عین حال نقد را مفید می دانیم.

حدادعادل تاکید کرد: مشکل آمریکا، مشکل این یا آن دولت نیست، آنها الگوی شبیه عربستان از ایران ترسیم کرده اند. آمریکا به دنبال گاوداری شیرده در منطقه است و از اینکه یک شیر در منطقه پیدا شده، ناراحت است.

حدادعادل با بیان اینکه دشمن برای هر مساله جامعه یک برنامه دارد، ادامه داد: آنها به دنبال بدبینی، دودستگی، تحریک اقوام و اقلیت های دینی هستند.

وی یادآور شد: ۸۰ درصد جامعه کمتر از ۵۰ سال دارد و پیش از انقلاب و سال های نخست پیروزی انقلاب اسلامی را به خاطر ندارد. در فضای مجازی در پی ترویج زیبانمایی پیش از انقلاب و زشت نمایی پس از انقلاب هستند. دشمن در دراز مدت به دنبال تغییر ذائقه فکری و فرهنگی مردم است.

وی یادآور شد: رییس جمهوری به درستی می گوید بالا و پایین شدن نرخ ارز جنگ روانی دشمن است، که ما باید برای برای مقابله با این جنگ روانی برنامه داشته باشیم.

حدادعادل گفت: نهم دی ماه ۸۸ یک خصوصیت داشت و آن خودجوش بودن آن است که در آن ملتی یک باره وفاداری خود را به انقلاب نشان داد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص مدیر شبکه سوم سیما، گفت: «علی فروغی» رییس شبکه سوم سیما از قوم و خویشی بنده استفاده نکرده و من دخالتی در انتخاب او نداشته ام. پسر باجناقم رییس شبکه سوم سیما است، وی قبل از آن که به این سمت برسد چند سال رییس بسیج صدا و سیما بوده است، «به صراحت عرض می کنم نه روح بنده از این که وی رییس بسیج شده، باخبر بوده و نه من مطلقا اطلاع داشتم که می خواهند او را رییس شبکه سوم کنند.»

وی افزود: از این موضوع اطلاعی نداشته و دخالتی هم نداشته ام. حتی فرزند من که سنش به آقای فروغی نزدیک تر است خبر نداشته است که در صدا و سیما تصمیم گرفته اند که فروغی را رییس شبکه سوم کنند، اما برنامه دشمن در فضای مجازی این است که همه ما را بدنام کند.

وی تاکید کرد: افتخار ما این است که فرزندانی تربیت کنیم که به نظام خدمت کنند و باید هنرمان این باشد.

حدادعادل با تاکید بر این که سیاست دشمن نسبت به ما قابل درک است، گفت: آنها یک قیچی برای براندازی نظام فعال کرده اند، یک لبه آن تحریم اقتصادی و تیغه دیگر آن ولنگاری فرهنگی و آزادی رسانه علیه ملت ایران است، این سیاست رسانه ای آمریکا مکمل تحریم اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی خط و برنامه آشوب را می داد و درست زمانی که دارو را تحریم می کنند فضای مجازی را محدود نمی کنند، گفت: دشمن در پی اقدامات دراز مدت و کوتاه مدت علیه نظام است، در کوتاه مدت به دنبال تحریکات و شورش های منطقه ای است، آنها در پی سوزاندن ریشه ایمان مردم، شبهه افکنی در اعتقادات و ترویج لاقیدی و عفت زدایی به وسیله فضای مجازی هستند.

رییس پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آنها با ایجاد بدبینی در پی فاصله انداختن میان مردم و نظام هستند. هر کس در انقلاب، سرمایه اجتماعی محسوب می شود فضای مجازی ماموریت دارد تا با بهتان به او آسیب بزند. متاسفانه خیلی از نیروهای خوب انقلاب در میدان دشمن بازی می کنند و به این مساله دامن می زنند. ایرنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.